Kaip skelbia CNBC, ekspertai įvertino potencialius ES eksportuotojų nuostolius 31 mlrd. svarų per metus, o Britanijos kompanijų – 27 mlrd. svarų per metus.
Jeigu šalims nepavyks susitarti dėl prekybos susitarimo, abi pusės įves importo muitus ir sukurs naujų kliūčių užsienio prekybai. Jeigu po „Brexit“ ES ir Britanija grįš prie Pasaulio prekybos organizacijos (PPO) taisyklių, didžiausių išlaidų patirs automobilių gamybos pramonė.
„Mes stebime, kaip geriausiai pasirengusios kompanijos imasi apsisaugojimo priemonių, vertindamos tiesioginį poveikį sau, tiekimo grandinei, klientams ir konkurentams. Deja, mes matome, kad nedidelės kompanijos šiuo metu yra mažiausiai gebančios imtis tokių veiksmų“, – pažymėjo „Oliver Wyman“ partneris Kumaras Iyeris.