„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
11 06

„Burger King“ valdytojos RBI įplaukos per metus augo ketvirtadaliu – kukliau nei tikėtasi

Greitojo maitinimo įstaigų prekės ženklus „Burger King“, „Popeyеs Louisiana Kitchen“, „Firehouse Subs“ ir „Tim Hortons“ valdančios Kanados ir JAV kapitalo bendrovė „Restaurant Brands International“ (RBI) trečiojo metų ketvirčio įplaukos išaugo 25 proc., bet pelnas buvo 2 proc. kuklesnis nei prieš metus. Abu rodikliai nepateisino ekspertų lūkesčių.
IMAGO/Michael Gstettenbauer / IMAGO/Michael Gstettenbauer
IMAGO/Michael Gstettenbauer / IMAGO/Michael Gstettenbauer

Bendrovė paskelbė pardavimų pajamų liepą-rugsėjį gavusi 2,29 mlrd. JAV dolerių, uždirbusi 357 mln. dolerių grynojo pelno. Suderintas pelnas akcijai siekė 0,93 dolerio.

Agentūros „FactSet“ kalbinti analitikai pranašavo vidutiniškai 0,94 dolerio akcijai suderintą pelną, 2,32 mlrd. dolerių įplaukas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“