11 06

„Burger King“ valdytojos RBI įplaukos per metus augo ketvirtadaliu – kukliau nei tikėtasi

Greitojo maitinimo įstaigų prekės ženklus „Burger King“, „Popeyеs Louisiana Kitchen“, „Firehouse Subs“ ir „Tim Hortons“ valdančios Kanados ir JAV kapitalo bendrovė „Restaurant Brands International“ (RBI) trečiojo metų ketvirčio įplaukos išaugo 25 proc., bet pelnas buvo 2 proc. kuklesnis nei prieš metus. Abu rodikliai nepateisino ekspertų lūkesčių.
IMAGO/Michael Gstettenbauer / IMAGO/Michael Gstettenbauer
IMAGO/Michael Gstettenbauer / IMAGO/Michael Gstettenbauer

Bendrovė paskelbė pardavimų pajamų liepą-rugsėjį gavusi 2,29 mlrd. JAV dolerių, uždirbusi 357 mln. dolerių grynojo pelno. Suderintas pelnas akcijai siekė 0,93 dolerio.

Agentūros „FactSet“ kalbinti analitikai pranašavo vidutiniškai 0,94 dolerio akcijai suderintą pelną, 2,32 mlrd. dolerių įplaukas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis