„Burger King“ valdytojos RBI pelnas per metus daugiau nei padvigubėjo

Greito maisto restoranų prekės ženklus „Burger King“, „Popeyеs Louisiana Kitchen“ ir „Tim Hortons“ valdanti Kanados ir JAV kapitalo bendrovė „Restaurant Brands International“ (RBI) pranešė grynąjį pelną per metus daugiau nei padvigubinusi.
IMAGO/Rene Traut / IMAGO/Rene Traut
IMAGO/Rene Traut / IMAGO/Rene Traut

Pasak pranešimo, grynasis pelnas pernai spalį-gruodį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu metais anksčiau, išaugo nuo 335 mln. iki 726 mln. JAV dolerių. Suderintas pelnas akcijai siekė 0,75 dolerio ir viršijo agentūros „FactSet“ kalbintų analitikų prognozių vidurkį (0,73 dolerio).

RBI pardavimų pajamos augo 8 proc. iki 1,82 mlrd. dolerių ir iš esmės sutapo su ekspertų lūkesčiais.

„Burger King“ restoranai pajamas per metus padidino 6,3 proc., „Tim Hortons“ – 8,4 proc., „Popeyes Louisiana Kitchen“ – 5,5 proc., „Firehouse Subs“ – 3,5 procento.

Suderintos įplaukos 2023-aisiais buvo 8,1 proc. solidesnės nei 2022 metais.

RBI valdo vieną didžiausių greito maisto restoranų tinklų pasaulyje, jų daugiau 100 šalių turinti per 30 tūkstančių. Bendrovė suformuota 2014 metais, susijungus JAV „Burger King“ ir Kanados kavinių tinklui „Tim Hortons“. 2017-aisiais bendrovė įsigijo JAV patiekalų iš vištienos restoranų tinklą „Popeyes Louisiana Kitchen“. Sumuštinių tinklas „Firehouse Subs“ prie grupės prisijungė 2021-ųjų pabaigoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų