Sutartį sudarė statytojas
Marius 15min pasakojo neseniai Kaune įsigyjo būstą naujos statybos name. Šį butą vyras išnuomojo.
Kadangi jis buvo apgyvendintas pirmą kartą, vyras paprašė statytojo sudaryti sutartį su namo administratoriumi „Civinity namai“.
Balandį, kaip teigia Marius, jis paskambino administratoriui dėl kliento kodo, kad galėtų įtraukti jį į periodinių mokėjimų sistemą „Viena sąskaita“ ir per ją mokėti už namo administravimą.
„Buvau informuotas, kad sutarčiai reikalingas elektros tiekėjo kodas. Pastarąjį pateikiau, taip pat balandžio 28 d. užpildžiau ir administratoriaus anketą“, – pasakoja vyras. Pasak Mariaus, gegužės 12 d. elektroniniu paštu jį pasiekė pirmoji sąskaita.
„Kliento kodą dar gegužės 7 d. įtraukiau į periodinių mokėjimų sistemą, tačiau sąskaitoje nurodyta suma nebuvo įtraukta – tai automatiškai padaroma nuo kito mėnesio“, – tęsė vyras.
Anot Mariaus, administratorius jam paaiškino, kad jis šį mokėjimą galintis atlikti ir ne per minėtą periodinių mokėjimų sistemą, tačiau vyras norėjo, kad mokėtų jo nuomininkai.
„Paaiškinau, jog bute gyvena nuomininkai ir jie sumoka per šią sistemą, ir jei kitą mėnesį sistemoje matysis ši suma – ji bus apmokėta“, – tikino Marius. Jis pats teigia bute nesilankantis ir nesekantis, ar į pašto dėžutę įmetama popierinių sąskaitų – su visais paslaugų tiekėjais bendrauja virtualiai.
Tačiau jo argumentai administratoriaus esą neįtikino – vyro teigimu, „Civinity namai“, nepraėjus nė mėnesiui po pirmos sąskaitos gavimo, kreipėsi į skolų išieškotojus „Legal balance“. Elektroninį laišką iš skolos išieškotojų jis gavo birželio 7 d.
Vyrui kilo klausimas, ar tikrai „Civinity“ taikė protingus terminus skolai apmokėti ir nepraėjus nė mėnesiui inicijavo skolos išieškojimo procedūras? Tačiau „Civinity“ pabrėžia, kad laikėsi visų terminų. Savo verdiktą dėl panašių atvejų 15min pateikė ir nepriklausomas teisininkas – jis patarė teisybės ieškoti atitinkamose institucijose.