„Carlsberg“ įplaukos per metus augo kukliai

Danijos aludarė „Carlsberg“ paskelbė per trečiąjį metų ketvirtį gavusi 20,29 mlrd. Danijos kronų (2,72 mlrd. eurų) pardavimų pajamų – 0,3 proc. daugiau nei prieš metus.
REUTERS-Scanpix nuotr.
REUTERS-Scanpix nuotr.

Organinis pajamų augimas siekė 5,8 proc., o vien tik Rytų ir Vidurio Europoje – 6,3 proc., Vakarų Europoje – 7 proc., Azijoje – 3,7 procento.

Kiekybine išraiška pardavimai sumenko 3 proc., iš jų alaus – 2,4 proc., o vien tik „Carlsberg“ prekės ženklo – sumažėjo 4 proc., o „Tuborg“ – padidėjo 3 procentais.

Lietuvoje „Carlsberg“ valdo „Švyturį – Utenos alų“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis