„Carlsberg“ pirmojo metų ketvirčio pajamos augo 4,4 proc.

Danijos aludarė „Carlsberg“ paskelbė įplaukas pirmąjį metų ketvirtį išauginusi 4,4 proc., o augimą paskatino solidi pagrindinio prekės ženklo alaus paklausa.
ANDREW KELLY / REUTERS
ANDREW KELLY / REUTERS

Anot pranešimo, pardavimų pajamos per pirmus tris šių metų mėnesius siekė 17,13 mlrd. Danijos kronų (2,3 mlrd. eurų) ir viršijo pačios bendrovės kalbintų analitikų prognozių vidurkį – 16,99 mlrd. kronų.

Pelno rodiklius bendrovė skelbia tik kas pusmetį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų