Čekių loterija atnešė beveik 2 mln. eurų papildomų mokesčių į biudžetą

Praėjusių metų pabaigoje prasidėjusi čekių loterija į valstybės biudžetą papildomai atnešė 1,85 mln. eurų pridėtinės vertės mokesčio (PVM), teigia Valstybinės mokesčių inspekcija (VMI).
VMI čekių loterijos spaudos konferencija Halės turguje
Čekis / Luko Balandžio / 15min nuotr.

VMI čekių loterijos projekto vadovas Rolandas Puncevičius BNS tvirtino, kad loterijos populiarumas neblėsta.

„Per pirmąjį VMI kvitų žaidimo pusmetį gyventojų susidomėjimas žaidimu nesumažėjo – prekes turgavietėse ar tam tikras paslaugas įsigiję asmenys kvitus registruoja pakankamai aktyviai“, – tvirtino R.Puncevičius.

Anot jo, per dieną vidutiniškai užregistruojama apie 7 tūkst. čekių, o kas mėnesį – daugiau nei 200 tūkst. Iš viso gyventojai užregistravo jau daugiau nei 1,38 mln. čekių.

Jo teigimu, čekių loterija keičia vartotojų ir verslo elgesį.

„Pokyčius pastebime ne tik verslo atstovų, bet ir pačių gyventojų elgesyje. Verslo atstovai savanoriškai pasiūlo gyventojams pasiimti išduotą kasos kvitą, o kai kurie net primena apie šiuo metu vykstantį kvitų žaidimą. Tuo metu gyventojai vis dažniau paprašo būtent fiskalinio kvito, nes jis įrodo, jog pajamos už jų apmokėtas prekes ar paslaugas bus tikrai apskaitytos, tai yra mokesčiai pasieks valstybės biudžetą“, – kalbėjo R.Puncevičius.

VMI duomenimis, nuo čekių loterijos pradžios viešojo maitinimo sektoriuje į biudžetą papildomai sunešta 1,85 mln. eurų PVM. Kol kas VMI gali įvertinti tik viešojo maitinimo sektorių, nes kitų sektorių atstovai mokesčius deklaruoja, pasibaigus mokestiniam laikotarpiui.

Čekių loterijos prizinis fondas jau siekia 88 tūkst. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis