„Čili Holdings“ vykdomo eksporto rinkų plėtros ir prekės ženklo žinomumo didinimo projekto bendra vertė – 781,723 tūkst. litų, iš kurių 547,2 tūkst. litų skiria Europos Sąjunga, rašo „Verslo žinios“.
Plėtrai užsienyje „Čili Holdings“ pasirinko ne nuosavų filialų steigimą, o franšizės verslo formatą, kurio pagrindu turėtų tapti įmonės verslo valdymo metodų rinkinys ir prekės ženklas „Čili“.
„Dalyvaudami franšizės pristatančiose parodose užsienyje, daugiausia informacijos gauname apie Didžiąją Britaniją, Airiją, Balkanų šalis. Esame tikri, kad mūsų restoranai gali konkurencingai veikti bet kurioje iš šių šalių“, – teigė „Čili Holdings“ generalinis direktorius Dainius Kalina.
Optimistiškai D.Kalina vertina ir galimybes plėstis Kazachstane, pastaruoju metu intensyviai plėtojančiame ekonominius ryšius su Vakarų Europa: „Su Kazachstano verslininkais buvome susitikę kelis kartus, jie susidomėję galimybe plėsti „Čili“ tinklą savo šalyje. Žinoma, tokiems projektams reikia laiko pasiruošti“.
„Valgyti restoranuose ten (Indijoje – BNS) gali sau leisti tik labiau pasiturintys gyventojai, jų yra apie 5 proc. Tačiau 5 proc. nuo daugiau nei 1 mlrd. yra per 50 mln. gyventojų – 10 kartų daugiau nei Latviją ir Lietuvą kartu sudėjus. Kelios su Indijos verslininkais jau pasirašytos sutartys rodo, kad Indijoje „Čili pica“ restoranai taip pat patrauklūs savo formatu“, – teigė D.Kalina.
Pasak jo, mažiau informacijos turima apie Čekiją ir Slovakiją, o sudėtingiausia konkurencinė aplinka – kaimyninėje Lenkijoje, kur veikia stiprūs vietiniai ir užsienio picerijų tinklai.
Šiuo metu maitinimo bendrovė daugiausia dėmesio skiria rinkų tyrimams, tačiau vyksta ir derybos.