Restoranų tinklo lankytojų skaičius šiemet išliko nepakitęs, o apyvartos smukimą lėmė tinklo taikoma lojalumo programa ir sumažintos patiekalų kainos, pranešė „Čili“.
Antrąjį šių metų ketvirtį restoranų tinklo pajamos, palyginti su šių metų pirmuoju ketvirčiu, išaugo 5 procentais.
„Pirmąjį šių metų ketvirtį „Čili“ pardavimai Latvijoje sumažėjo beveik 35 proc., tačiau antrąjį ketvirtį Latvijoje pristačius lojalumo programą, rezultatai sparčiai taisosi“, – pranešime spaudai sakė „Čili Holdings“ generalinis direktorius Dainius Kalina.
Lietuvoje veikiantys „Čili“ restoranai per mėnesį vidutiniškai sulaukia per 600 tūkst. lankytojų.
„Čili Holdings“ valdo didžiausią šalyje restoranų ir kavinių „Čili pica“, „Čili kaimas“, „Čili Kinija“, „Čili bistro“ bei „Čili kava“ tinklą. Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Ukrainoje bei Rusijoje veikia 81 „Čili“ ženklu pažymėti restoranai.