„Coca-Cola“ planuoja Japonijoje pasiūlyti savo pirmąjį alkoholinį gėrimą

Didžiausia pasaulyje gaiviųjų gėrimų gamintoja „Coca-Cola“ planuoja Japonijoje pasiūlyti savo pirmąjį alkoholinį gėrimą.
„Caca-Cola“
„Caca-Cola“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Coca-Cola“ padalinio Japonijoje atstovai šiuo metu derasi su prekybos centrais ir universalinių parduotuvių tinklais, kad nuo rudens juose būtų pradėtas pardavinėti gėrimas „Lemon-Do“, pranešė agentūra „Dow Jones“.

„Lemon-Do“ – citrinų skonio alkoholinis gėrimas, kuris bus parduodamas išpilstytas į aliuminio skardines, – yra japoniško silpno alkoholinio gėrimo „Chu-hai“ variantas.

„Coca-Cola“ pristatė naująjį gėrimą, kurio alkoholio koncentracija yra 3, 5 ir 7 proc. tūrio, 2018 metų gegužės mėnesį Japonijos Kiūšiū saloje.

Vasarį bendrovė, augant stipresnių kokteilių populiarumuipristatė dar vieną „Lemon-Do“ versiją, kurios alkoholio kiekis siekia 9 procentus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų