„Compensa“ pajamos Lietuvoje pernai augo 20 proc. iki 108 mln. eurų

Baltijos šalyse veikiančios Austrijos „Vienna Insurance Group“ valdoma ne gyvybės draudimo bendrovė „Compensa Vienna Insurance Group“ pernai Lietuvoje gavo 108 mln. eurų pajamų – 20 proc. daugiau nei 2022 metais (86,9 mln. eurų).
Pinigai
Pinigai / BNS

Latvijoje grupė gavo 72,6 mln. eurų pajamų (2022 metais – 62,9 mln. eurų), Estijoje – 56,2 mln. eurų (49,4 mln. eurų). Bendrai Baltijos šalyse grupės pajamos pernai augo 19 proc. – iki 236,8 mln. eurų (199,2 mln. eurų), ketvirtadienį pranešė „Vienna Insurance Group“.

Bendrovė, po atlikto 17-ojo TFAS standarto perskaičiavimo, uždirbo 7 mln. eurų grynojo pelno – 5,4 karto daugiau nei 2022 metais (1,3 mln. eurų). Pelnas prieš mokesčius pernai siekė 8,2 mln. eurų – 6,3 karto daugiau nei 2022 metais (1,2 mln. eurų). 

„Šių rezultatų pasiekėme nepaisant augusios žalų infliacijos, augusių draudimo kainų bei didžiausio iki šiol fiksuoto katastrofiško gamtos reiškinio – vasaros krušos, smarkiai paveikusios visas tris Baltijos šalis ir padariusios žalos už maždaug 8 mln. eurų“, – pranešime sakė „Compensa Vienna Insurance Group“ valdybos pirmininkas Deividas Raipa.

Pranešime teigiama, kad šiais metais bendrovė ketina toliau plėtoti pasiūlymus vartotojams Baltijos šalių rinkose. Taip pat sieks atsižvelgti į galimos antrosios infliacijos bangos rizikas dėl geopolitinės įtampos ir brangstančių tiekimo grandinių.

Anot bendrovės, ji pernai užėmė 11,1 proc. ne gyvybės ir sveikatos draudimo rinkos Baltijos šalyse. Latvijoje rinkos dalis siekė 12,2 proc., Estijoje – 10,7 proc., Lietuvoje – 10,6 proc.

„Sodros“ duomenimis, bendrovė Lietuvoje yra įdarbinusi 415 darbuotojus. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis