„Creditinfo“: tarpusavio skolinimas atriekia rinkos dalį iš kitų kredito įstaigų

​​​​​​​Šiemet paskolų ėmėjai dažniau nei pernai ieškojo tarpusavio skolinimo platformose, o finansavimo paieškos bankuose ir kredito unijose augo nuosaikiau. Tuo tarpu mažėja skolinimasis iš smulkių kredito įmonių, rodo „Creditinfo“ duomenys.
Tuščia piniginė
Tuščia piniginė / 123rf.com nuotr.

„Naujų būsto paskolų lygis bankuose nebeauga. Tačiau bankai išlaiko kredito paraiškų augimą, pritraukdami norinčius gauti kitų rūšių finansavimą – kredito korteles, paskolas namų remontui ir vartojimo paskolas“, – sako Andrius Bogdanovičius, „Creditinfo“ generalinis direktorius.

Per pusmetį labiausiai – 31 proc. – sumažėjo ketinimų skolintis iš smulkius vartojimo kreditus teikiančių bendrovių. Kreipinių į lizingo ir stambesnius vartojimo kreditus teikiančias bendroves lygis išliko panašus į pernykštį. Praktiškai nepakito ir vartotojų skaičius, ieškojusių finansavimo paslaugų telekomunikacijų salonuose.

„Smulkiausių vartojimo kreditų sektoriui didžiausią poveikį daro sugriežtintas reguliavimas. Tačiau paklausa trumpalaikiam finansavimui nedingsta. Dalis klientų migruoja, ieškodami finansavimo kitur: į bankus, lizingo, stambesnio vartojimo kredito bendroves”, – pranešime spaudai sako A. Bogdanovičius.

Per sausį-birželį trys ketvirtadaliai bankuose finansavimo ieškojusių vartotojų turėjo „gerą“ kredito reitingą, t.y. A, B arba C. Mažiausiai „gerų“ klientų – apie 20 proc. – kreipėsi į smulkius vartojimo kreditus teikiančias bendroves.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis