Pasak jo, šios „Lietuvos jūrų laivininkystė“ klausimas yra per daug sureikšmintas, ketvirtadienį rašo dienraštis „Vakarų ekspresas“.
Šalies vadovė siūlo siekti valstybei ne savo rankose išlaikyti „Lietuvos jūrų laivininkystę“, o labiau kontroliuoti ir reguliuoti monopolijas. „Galbūt ir dėl šių dėsnių ignoravimo „Lietuvos jūrų laivininkystės“ finansinė padėtis yra sunki. Griežtai kreditoriaus prižiūrima bendrovė galėtų pasiekti geresnių rezultatų, bet jai neturėtų būti teikiama pagalba iš mokesčių mokėtojų pinigų. Jeigu bus nuspręsta parduoti šią bendrovę, privatizavimas turi įvykti palankiu laiku ir skaidriai“, – dienraščiui sakė D.Grybauskaitė.
Šalies vadovės teigimu, stiprindama Lietuvos kaip jūrinės valstybės pozicijas pasaulyje, valstybė privalo sumaniai pasinaudoti visomis jūros teikiamomis galimybėmis – tiek krovinių ir keleivių gabenimo, tiek vystydami turizmo ir poilsio paslaugas, tiek išnaudodami vėjuotą pajūrio zoną alternatyviajai energetikai vystyti.
„Klaipėdos uostas yra visos šalies ekonominio atsigavimo variklis, todėl turime didinti jo pajėgumus. Dabar uostas per metus sulaukia 7 tūkst. laivų, tačiau didieji laivai aplenkia Klaipėdą. Tad giliavandenis uostas yra strategiškai svarbus projektas mūsų valstybei, turime jį įgyvendinti iki 2020 metų“, – sako D.Grybauskaitė, pabrėžianti, kad uosto plėtros neturėtų stabdyti biurokratiniai suvaržymai ar savivaldos neveiklumas.
„Sklandi Klaipėdos uosto plėtra – visos Lietuvos rūpestis“, – sako prezidentė.