Kelionių organizatoriaus „Star Holidays“ bankroto administratorius Kęstutis Butkus 15min.lt užsiminė, kad klientai dažnai atgauna ne visą kelionei ar skrydžiui išleistą sumą. Kai kuriems, pavyzdžiui, yra grąžinamas vos trečdalis.
Valstybinio turizmo departamento teigimu, taip yra todėl, kad viena bendrovių – „Gjensidige Baltic“ – atsisakė sumokėti 250 tūkst. Lt draudimo išmoką pagal kelionės organizatoriui išduotą šios bendrovės draudimo polisą.
Dėl išmokų „Star Holidays“ turistams balandžio 11 dieną Turizmo departamentas dviem draudimo bendrovėms pateikė reikalavimus. „BTA draudimas“ jau yra pervedęs kompensacijas daugumai „Star Holidays“ turistų. Tikėtina, kad ši draudimo kompanija draudimo išmokas baigs mokėti per artimiausias keletą savaičių
Dėl „Gjensidige Baltic“ Turizmo departamentas kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl draudimo išmokos ir palūkanų priteisimo kelionės organizatoriaus „Star Holidays“ turistams.
Kompensacijų dalis, dėl kurios kreiptasi į „Gjensidige Baltic“, galės būti išmokėta tik teismui išnagrinėjus minėtą ginčą ir priėmus atitinkamą sprendimą.
Tuo metu „Star1 Airlines“ klientai jaučiasi dar labiau nuskriausti. Nukentėjusiųjų nuo bendrovių iniciatyvinės grupės vadovė Jūratė Černiauskienė teigė, kad dauguma klientų pinigų dar neatgavo.
„Man, pavyzdžiui, niekas nėra grąžinta ir daugumai žmonių taip pat, bet jau tiems, su kuriais man teko bendrauti. Apskritai niekuo nemotyvuoja negrąžinimo, net nesišneka. Turizmo departamentas su skrydžiais išvis neturi nieko bendro“, – 15min.lt sakė J.Černiauskienė.
Martynas Laivys gerų naujienų bendrovių klientams neturi. „Nieko negaliu pasakyti, aš tuo neužsiimu, bankroto administratorius gali komentuoti situaciją. Investuotojų šiuo metu neieškome. Tada nepavyko, o kaip bus toliau, pasakyti negaliu. Jeigu bus naujienų, tikrai pranešime“, – 15min.lt sakė M.Laivys.
Pernai buvo kalbėta, kad bendroves gali išgelbėti kinų „HNA Group“ – ta pati bendrovė, kuri domėjosi saulėlydį pasitinkančia „FlyLAL–Lithuanian Airlines“.