Įmonės turi įrodyti, kad kiekvienais metais disponuoja kapitalu ir rezervais, kurių vertė ne mažesnė kaip 9 tūkst. eurų (31,1 tūkst. litų), kai naudojama tik vieną transporto priemonę, ir po 5 tūkst. eurų (17,3 tūkst. litų) už kiekvieną papildomai naudojamą transporto priemonę, antradienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
„Per pastaruosius 2-3 metus nemažai individualiųjų įmonių tapo uždarosiomis akcinėmis bendrovėms, o ne visi per tuos krizės metus turėjo ir galėjo suformuoti didesnį įstatinį kapitalą, tad pasirinkdavo standartinį variantą -10 tūkst. litų. Neturiu statistikos, bet nusiskundimų, kai pradės reikalauti didesnio kapitalo, bus. Yra ir didelių įmonių, kurios neatitinka dabartinių naujų reikalavimų“, – teigė asociacijos „Linava“ krovininio transporto tarybos pirmininkas Mečislovas Atroškevičius.
Valstybinė kelių transporto inspekcijos viršininko pavaduotojas Eugenijus Ruškus tvirtina, kad nauji reikalavimai įmonėms neturėjo būti staigmena, nes ES reglamentai, kurie perkelti į vežėjų veiklą reglamentuojančius teisės aktus, pasirodė dar 2009 metais, vežėjams teikta informacija, kad domėtųsi ir rengtųsi permainoms.
„Kol vežėjas pas mus neina, mes neketiname pulti ir atiminėti licencijų. Bet tie, kurie kreipiasi, kurie nori didinti parką, tai, žinoma, jų rodiklius vertiname, įspėjame, kad jie jau turi atitikti naujus reikalavimus. Reglamente numatytas 6 mėnesių. laikotarpis pasitaisyti, tai mes taip ir elgiamės“, – sakė E.Ruškus.