09 19

Gėdos lenta darbdaviams: visi už ir prieš

Vadinamojoje darbdavių gėdos lentoje atsidūrusių įmonių sąrašas vis ilgėja. Įrankį sukūrusi Valstybinė darbo inspekcija (VDI) tiki jo nauda, tačiau jame savo pavadinimus išvydusioms įmonėms kyla įvairių klausimų. 15min pasiaiškino, kokie yra sukurto įrankio pliusai ir minusai.
Darbo inspekcija
Darbo inspekcija / Shutterstock nuotr.

Valstybinė darbo inspekcija (VDI) sukūrė naują įrankį, vadinamąją darbdavių gėdos lentą, ant kurios, tikėtina, nenorėtų patekti nė viena įmonė.

Tačiau pažeidimus padariusiųjų sąrašas sulig kiekviena diena plečiasi, o jame – vis daugiau žinomų įmonių vardų. Tarp jų – prekybininkai „Norfos mažmena“ ir „Lidl Lietuva“, skandalų krečiamas startuolis „Kevin EU“, valymo paslaugų įmonė „Ainava“, transporto bendrovės „Vlantana“, „Transorloja“ ir „Bleiras logistics“. Iš viso sąraše jau – 215 įmonių.

VDI į sąrašą įtraukia įmones, kurios pažeidžia darbo teisę. Tai apima tokius nusižengimus kaip nelegalus darbas, darbo užmokesčio apskaičiavimo ir mokėjimo tvarkos pažeidimas ar darbo laiko apskaitos pažeidimas.

VDI mano, kad toks viešinimas turėtų daryti teigiamą įtaką sąžiningam, atsakingam bei skaidriam verslui ir jo plėtrai. O į gėdos lentą patekę verslininkai skundžiasi, kad norint pažeidimų galima rasti visada.

Baudimo aktus, anot prekybos tinklo „Norfos mažmena“ savininko Dainiaus Dundulio, VDI gali rašyti, nors ir kiekvieną dieną. Potvarkių esą yra tiek daug ir įvairių, kad, anot jo, visada galima „prisikabinti prie įmonės“. „Manau, kad to nieks nepaneigs“, – 15min sakė bendrovės, kuri įtraukta į minėtą sąrašą, vadovas.

Tokios pat nuomonės laikosi ir statybomis užsiimančios bendrovės „Verslo konsultavimo studija“ direktorius Mantas Zaliauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis