„Lietuvos emitentų išleisti ir banke saugomi vertybinių popierių aktyvai priskiriami atitinkamiems klientams, o ne bankrutuojančio banko turtui. Pradėjus bankroto procedūras, bankas jau nebegali būti saugotoju ir prižiūrėti saugomų sąskaitų. Todėl saugomi aktyvai klientų vardu turi būti pervesti į klientų nurodytas sąskaitas kitose finansinėse institucijose,“ – sako bankroto administratorius Neilas Cooperis.
„Snoro“ specialistai toliau konsultuoja klientus apie galimybę pervesti „Snore“ saugomus aktyvus. Likusieji klientai turi pateikti prašymo formą kad jų aktyvai būtų pervesti naujam saugotojui. Formoje reikia įvardinti naują pasirinktą finansinę instituciją, registruotą Lietuvos centriniame vertybinių popierių depozitoriume ir turinčią teisę saugoti vertybinius popierius. Bankui „Snoras“ patvirtinus kliento teisę į aktyvus, jis įvykdys reikiamas pervedimo procedūras naujajam saugotojui. Bankas „Snoras“, patvirtinęs kliento teisę į vertybinius popierius, perves kliento aktyvus nurodytai institucijai, kai ši finansinė institucija patvirtins atitinkamų saugojimo dokumentų gavimą, rašoma banko „Snoras“ pranešime spaudai.