Apklausos, kuri buvo atlikta po praėjusį ketvirtadienį surengto referendumo, duomenimis, išlaidas stambiems pirkiniams, tokiems kaip televizoriai, baldai ir atostogos, greičiausiai sumažins 37 proc. vartotojų.
„Mūsų vartotojų požiūrių tyrimo rezultatai rodo, kad nerimas dėl ekonomikos ateities, asmeninių finansų ir pragyvenimo išlaidų augimo gali prislėgti vartotojų pasitikėjimą ir paskatinti juos riboti išlaidas“, – pareiškė „Retail Economics“ vadovas Richardas Limas.
Tyrimas taip pat parodė, kad trys iš penkių britų nerimauja dėl šalies ekonomikos perspektyvų ir mano, kad vadinamasis „Brexit“ – pasitraukimas iš ES – padarys neigiamą poveikį jų asmeniniams finansams.
„Dar 58 proc. pareiškė, kad dabar ribos išlaidas ne pirmo būtinumo prekėms, ir mūsų analizė rodo, kad labiausiai bus sumažintos išlaidos elektros prietaisams ir smulkaus remonto prekėms“, – pareiškė R.Limas.
„Iki šiol ekonomikos atsigavimą labiausiai skatino vartotojų sektorius, taigi nežinia, kas galėtų jį atstoti, jeigu vartotojai nuspręstų dar labiau susiveržti diržus“, – pridūrė jis.
Birželio 23 dieną vykusiame referendume britai pasisakė už šalies pasitraukimą iš ES.
Didžioji Britanija bus pirmoji šalis, išstosianti iš Europos bloko.