„DBRS Morningstar“ pakėlė Lietuvos skolinimosi reitingą

Tarptautinė kreditų reitingų agentūra „DBRS Morningstar“ pakėlė Lietuvos ilgalaikio skolinimosi reitingą iš A į A (aukštą) su stabilia reitingo perspektyva. Agentūros ekspertų sprendimą dėl Lietuvos reitingo pakėlimo lėmė šalies ekonomikos atsparumo stiprėjimas, pranešė Finansų ministerija.
Lietuvos ekonomika
Lietuvos ekonomika / 123RF.com nuotr.
Temos: 1 Ekonomika

„Diversifikuota Lietuvos ekonomikos struktūra ir fiskalinės priemonės pernai apribojo COVID-19 krizės poveikį ekonomikai, realusis BVP jau pirmąjį šių metų ketvirtį grįžo į priešpandeminį lygį. Lietuva prieš COVID-19 krizę jau buvo pašalinusi pagrindinius makroekonominius disbalansus, todėl neįvyko recesija kaip 2009 metais“, – teigiama pranešime.

Agentūros ekspertų nuomone, aukštą kredito reitingą pagrindžia stabili šalies fiskalinė sistema ir žemas valstybės skolos lygis. Nepaisant to, kredito reitingui neigiamos įtakos gali turėti struktūriniai veiksniai, įskaitant pajamų nelygybę, regioniniai skirtumai, poreikis toliau didinti produktyvumą, gyventojų skaičiaus mažėjimas ir visuomenės senėjimas, šešėlinė ekonomika.

Paskutinį kartą „DBRS Morningstar“ Lietuvos skolinimosi reitingo perspektyvą peržiūrėjo gegužę – pakeitė iš stabilios į teigiamą, palikdama A ilgalaikio skolinimosi reitingą.

Šių metų vasarį tarptautinė kredito reitingų agentūra „Moody’s Investment Service“ pagerino Lietuvai 2015 metis suteiktą A3 (teigiama perspektyva) ilgalaikio skolinimosi reitingą į A2 (stabili perspektyva).

Dar viena kredito reitingų agentūra – „S&P Global Ratings“ – tuo pat metu patvirtino anksčiau Lietuvai suteiktą A+ ilgalaikio skolinimosi reitingą ir paliko stabilią perspektyvą. „Fitch Ratings“ kreditų reitingų agentūra Lietuvai yra suteikusi ilgalaikio skolinimosi reitingą A (stabili perspektyva).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis