02 21 /14:58

Antrą kartą šį mėnesį: dėl kibernetinės atakos sutriko „Paysera“ veikimas

Finansinių technologijų įmonė „Paysera“ patyrė kibernetinę ataką, dėl kurios laikinai neteikiamos jos paslaugos arba jos veikia lėtai, penktadienį pranešė įmonė.
Paysera
Paysera / Lukas Balandis / BNS nuotr.

„Paysera“ patiria DDoS (paskirstyto paslaugų trikdymo) ataką. Dėl šios priežasties įmonės klientai bei internetinių parduotuvių pirkėjai gali susidurti su paslaugų veikimo sutrikimais ar lėtesniu sistemų darbu“, – pranešime teigė bendrovė.

Pasak „Payseros“, ataka neturi įtakos klientų duomenų ar lėšų saugumui, ji skirta sutrikdyti sistemų pasiekiamumą ir greitį.

DDoS ataka – tai didelis skaičius užklausų, nukreiptų į interneto svetaines, siekiant perkrauti palaikančias sistemas.

„Paysera“ tokią pat ataką patyrė ir praėjusią savaitę, tuomet paslaugas ji pradėjo atkurti laipsniškai, praėjus dviem valandoms nuo atakos. Apie visiškai atnaujintą veiklą įmonė pranešė kitą dieną.

Tąkart „Payseros“ generalinis direktorius Marijus Plančiūnas teigė, kad tai nebuvo primityvi, o gana protingai suplanuota ataka.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
LEA kviečia seną katilą keisti nauju šilumos siurbliu. Pasinaudojus skiriamomis dotacijomis galima sutaupyti net iki 90 proc. šilumos siurblio kainos
Reklama
6 Juodkalnijos perlai – kurį kurortą rinksitės jūs?
Reklama
Geras regėjimas be akinių ir kontaktinių lęšių – tik 699 Eur abiems akims, operaciją atliekant Vilniaus klinikoje „Naujas regėjimas“
Reklama
Gyvenimas ant upės kranto – Nemuno vingyje iškilo 38 sklypų kvartalas „Druskininkų slėnis“