„Jau antrą savaitę Nidos „Maximą“ krečia VMVT tarnybos, suvažiuoja regioniniai vadovai, kas ten vyksta? Žmonės skundžiasi, kad nėra prekių, jų pastoviai reikia laukti. Pusę dienos nėra net daržovių, pieno produktų. Kodėl taip yra“, – pasiskundė į 15min besikreipęs skaitytojas Justas.
Klaipėdos VMVT patikina, kad tai neteisybė – patikrinimas atliekamas tik šiandien, jis trunka apie 5–6 valandas, ir tai planuotas auditas.
„Mes tikriname planine tvarka ir buvome gavę skundą – tikriname kartu. Dėl patikrinimo mes paprastai niekada parduotuvės neuždarome. Neturime ir tokių įgaliojimų sustabdyti ar uždaryti veiklą, šį sprendimą priima viršininkas, jei jau randame ką blogai. O čia eilinis patikrinimas“, – sako Klaipėdos VMVT Viršininko pavaduotoja-valstybinė maisto produktų inspektorė Jūratė Mačiulienė.
Ji patikslino, kad vartotojo skundas gautas dėl higieninės parduotuvės būklės, tačiau patikrinimo rezultatai dar nežinomi.
„Negaliu pasakyti, dar inspektoriai negrįžo iš patikrinimo, jie dar ten yra. Bet tikrai parduotuvės veikla nesustabdyta. Patikrinimas paprastai trunka ir 5, ir 6 valandas. Šiandien vyksta ir parduotuvės auditas – tai didelis patikrinimas, nes norime patikrinti iš visų pusių: ir ženklinimą, ir higieną, ir produktų laikymo sąlygas“, – sako J.Mačiulienė.
Ji patvirtino, kad apie planinius patikrinimus parduotuvei nėra pranešama – dėl to jie galėjo būti netikėti lankytojams.
„Tikrai nieko neatsitiko. Mes tikriname ir vienus, ir kitus objektus, ir viešojo maitinimo įstaigas“, – nuramino J.Mačiulienė.
„Maxima LT“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento vadovė Ernesta Dapkienė patikino, kad tokie auditai kartą per metus vyksta visose parduotuvėse.
„VMVT tikrina visas parduotuves, tai yra normalu, ir taip turi būti. Dabar sutelkta tikrai didelė komanda. Lankytojai laikinai gali patirti nepatogumų, galbūt daržovių lentyna buvo nukelta tikrinimo metu, tačiau vėliau ji buvo sugrąžinta“, – paaiškino E.Dapkienė.