Jurgita Montvydienė skundėsi, kad nuo vasario 15 dienos niekaip negali prisijungti prie savo „MisterTango“ paskyros. „Rašo, kad mano slaptažodis neteisingas, nors visada buvo toks pats, taigi bandžiau jį susigrąžinti (pasikeisti). Pasirodo, tokios funkcijos sistemoje „MisterTango“ neturi, todėl kreipiausi, kaip ir nurodyta puslapyje, į support@mistertango.com. Gavau atsakymą, kad vyksta techniniai darbai, bandykite prisiminti slaptažodį arba laukite, kol baigsis techniniai darbai“, – pasakojo ji.
O ten mano alga toje sąskaitoje, reikia mokėti mokesčius, vaikams į mokyklą, ir negaliu nei tų pinigų pervesti, nei apskritai prisijungti prie savo sąskaitos, – piktinosi moteris.
Problema ta, kad į „MisterTango“ sąskaitą moteris gauna savo atlyginimą, todėl laukti, kol baigsis techniniai darbai, ji nenorėjo.
„18 dieną įkeltas atnaujinimas, kaip pasikeisti slaptažodį, bet tik tokiu atveju, kai esi prisijungęs prie savo paskyros. Tiesiog kreipiausi vėl, praėjo savaitė, neatrašo į žinutes, tiesiog automatiškas laiškas gaunamas, kad vyksta techniniai darbai. O ten mano alga toje sąskaitoje, reikia mokėti mokesčius, vaikams į mokyklą, ir negaliu nei tų pinigų pervesti, nei apskritai prisijungti prie savo sąskaitos“, – piktinosi „MisterTango“ klientė, pavadinusi savo laišką redakcijai „MisterTango“ vagia pinigus“.
Tuo metu, kai moteris pamiršo slaptažodį, vyko sistemos atnaujinimai, ir automatinis slaptažodžio atkūrimas kol kas negalimas. Tiesa, jį padėti atkurti gali įmonės darbuotojai, 15min informavo „MisterTango“.
Teks apsišarvuoti kantrybe
„MisterTango“ verslo plėtros vadovas Gabrielius Bilkštys 15min aiškino, kad „MisterTango“ savo klientų skaičių užaugino iki 50 tūkst. privačių ir 2 tūkst. verslo klientų, o per mėnesį pervedamų pinigų suma viršija 100 mln. eurų.
„Greitai augant klientų bei transakcijų kiekiams, buvo nuspręsta atnaujinti naudojamas bankines sistemas į galingesnes ir patikimesnes“, – įmonės atstovas pasakojo, kad į atnaujinimus buvo investuota apie 100 tūkst. eurų.
Apie sistemos atnaujinimą, kaip tvirtino G.Bilkštys, klientai buvo informuoti iš anksto elektroniniu paštu bei prisijungus prie elektroninės bankininkystės.
„Migracijos procesas prasidėjo praėjusios savaitės trečiadienį, vasario 20 dieną, ir tęsėsi iki savaitgalio. Vykstant sistemos atnaujinimui buvo sutrikęs prisijungimas prie sąskaitos, nesimatė transakcijų istorijos bei nebuvo galima suformuoti naujų mokėjimų. Nepaisant to, visi įeinantys pavedimai buvo įskaitomi įprastai“, – pasak įmonės atstovo, klientai jau gali prisijungti prie savo sąskaitų, gauti pavedimus bei inicijuoti naujus mokėjimus.
Kol kas dar neveikia automatinė slaptažodžio atstatymo funkcija tiems, kurie jį pamiršo, tačiau tokiems klientams gali padėti mūsų klientų aptarnavimo komanda. Nustačius kliento tapatybę ir įsitikinus, jog į mus kreipiasi tikrasis sąskaitos valdytojas, slaptažodis bus atkurtas rankiniu būdu, – sakė G.Bilkštys
„Kol kas dar neveikia automatinė slaptažodžio atstatymo funkcija tiems, kurie jį pamiršo, tačiau tokiems klientams gali padėti mūsų klientų aptarnavimo komanda. Nustačius kliento tapatybę ir įsitikinus, jog į mus kreipiasi tikrasis sąskaitos valdytojas, slaptažodis bus atkurtas rankiniu būdu“, – sakė G.Bilkštys.
Į moters priekaištus, kad ji atsakymo nesulaukia jau daugiau nei savaitę, jis atsakė pabrėždamas, kad šiuo metu „MisterTango“ sulaukia padidėjusio klientų užklausų kiekio, todėl atsakymų laikas yra ilgesnis nei įprasta.
„Bet kuriuo atveju į visas jas atsakoma per vieną darbo dieną, o dažniausiai per keletą valandų. Klientė galbūt tiesiog susidūrė su situacija, jog norėjo pasikeisti slaptažodį migracijos įkarštyje, ketvirtadienį ar penktadienį, tačiau tuomet negalėjome keisti jokių klientų duomenų (kad naujoje sistemoje jie identiškai sutaptų) ir mūsų klientų aptarnavimo specialistai negalėjo niekuo padėti“, – paaiškino G.Bilkštys.
Antradienį nukentėjusi klientė patikino, kad problemą jau susitvarkė.