2015 metais tokių LVMH prekės ženklų kaip „Hublot“ pajamos ir toliau augs dviženkliu procentu, tačiau kitąmet susidurs su problemomis.
„Ne tik mes – visa industrija“, – sakė J.C.Biver.
„Apple“ išmaniųjų laikrodžių pristatymas, Švecarijos franko brangimas ir Kinijos ekonomikos sulėtėjimas yra prastos naujienos Šveicarijos laikrodžių pramonei.
Rugpjūtį eksportas krito, ir veikiausiai bus užfiksuotas pirmas metinis kritimas per šešerius metus. Laikrodžių gamintojų vadovai yra pesimistiškiausiai nusiteikę per ketverius metus, rodo „Deloitte“ analizė.
„Honkongas kenčia“, – sakė J.C.Biver, kuris rugpjūtį pranešė apie „TAG Heuer“ parduotuvės uždarymą dėl brangios nuomos ir mažėjančio klientų skaičiaus, kas daro didelę įtaką maržai.
„Taip pat yra problemų su Kinija“, – pridūrė jis.
Mes seksime Kinijos vartotojus ten, kur jie keliaus. Mes norime būti ten, kur jie, ir pasiūlyti jiems galimybę įsigyti vieną iš mūsų laikrodžių, – sakė J.C.Biver.
Šveicarijos laikrodžių gamintojai kenčia nuo pat 2012 metų, kai Kinijos vyriausybė pradėjo stengtis atgrasinti pareigūnus nuo per didelio išlaidavimo. Be to, juanio devalvacija padidino nerimą dėl Kinijos ekonomikos padėties, tai atsispindėjo ir akcijų rinkose.
„Kinijos vartotojai keliauja po visą pasaulį. Jie perka ne Kinijoje“, – aiškino jis.
J.C.Biver pridūrė, kad LVMH atidarys parduotuvių Japonijoje ir Australijoje.
„Mes seksime Kinijos vartotojus ten, kur jie keliaus. Mes norime būti ten, kur jie, ir pasiūlyti jiems galimybę įsigyti vieną iš mūsų laikrodžių“, – kalbėjo jis.
J.C.Biver taip pat ruošia atsaką „Apple Watch“ – „TAG Heuer“ išmanųjį laikrodį, kuris atrodys kaip paprastas laikrodis. Jis bus pristatytas lapkričio 9 dieną Niujorke.