Dėl taupesnių kinų Šveicarijos laikrodžių pramonės laukia sunkūs metai

Prabangos prekių gamintojos LVMH (Moet Hennessy Louis Vuitton) atstovas Jeanas-Claude'as Biver teigia, kad ateinantys metai bus sunkūs Šveicarijos laikrodžių pramonei dėl Kinijos ekonomikos sulėtėjimo, rašo „Bloomberg“.
Šveicariškų laikrodžių „Rolex“ reklama Ciuricho gatvėje
Šveicariškų laikrodžių „Rolex“ reklama Ciuricho gatvėje / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

2015 metais tokių LVMH prekės ženklų kaip „Hublot“ pajamos ir toliau augs dviženkliu procentu, tačiau kitąmet susidurs su problemomis.

„Ne tik mes – visa industrija“, – sakė J.C.Biver.

„Apple“ išmaniųjų laikrodžių pristatymas, Švecarijos franko brangimas ir Kinijos ekonomikos sulėtėjimas yra prastos naujienos Šveicarijos laikrodžių pramonei.

Rugpjūtį eksportas krito, ir veikiausiai bus užfiksuotas pirmas metinis kritimas per šešerius metus. Laikrodžių gamintojų vadovai yra pesimistiškiausiai nusiteikę per ketverius metus, rodo „Deloitte“ analizė.

„Honkongas kenčia“, – sakė J.C.Biver, kuris rugpjūtį pranešė apie „TAG Heuer“ parduotuvės uždarymą dėl brangios nuomos ir mažėjančio klientų skaičiaus, kas daro didelę įtaką maržai.

„Taip pat yra problemų su Kinija“, – pridūrė jis.

Mes seksime Kinijos vartotojus ten, kur jie keliaus. Mes norime būti ten, kur jie, ir pasiūlyti jiems galimybę įsigyti vieną iš mūsų laikrodžių, – sakė J.C.Biver.​

Šveicarijos laikrodžių gamintojai kenčia nuo pat 2012 metų, kai Kinijos vyriausybė pradėjo stengtis atgrasinti pareigūnus nuo per didelio išlaidavimo. Be to, juanio devalvacija padidino nerimą dėl Kinijos ekonomikos padėties, tai atsispindėjo ir akcijų rinkose.

„Kinijos vartotojai keliauja po visą pasaulį. Jie perka ne Kinijoje“, – aiškino jis.

J.C.Biver pridūrė, kad LVMH atidarys parduotuvių Japonijoje ir Australijoje.

„Mes seksime Kinijos vartotojus ten, kur jie keliaus. Mes norime būti ten, kur jie, ir pasiūlyti jiems galimybę įsigyti vieną iš mūsų laikrodžių“, – kalbėjo jis.

J.C.Biver taip pat ruošia atsaką „Apple Watch“ – „TAG Heuer“ išmanųjį laikrodį, kuris atrodys kaip paprastas laikrodis. Jis bus pristatytas lapkričio 9 dieną Niujorke.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis