„Sunkmečiu iš logistikos rinkos, ypač pervežimų kelių transportu segmento pasitraukė atsitiktiniai, ilgamečio įdirbio ir patirties neturėję žaidėjai, kėlę sau vienadienes užduotis. Ekonomine logika nepagrįstų bei šokinėjančių kainų karas logistikos rinkoje baigėsi. Šiuo metu rinkoje pastebimas akivaizdus grįžimas į tradicinio abipusiai naudingo verslo vėžes, visos didžiosios pervežimų bendrovės konsoliduoja savo įprastą veiklą. O tai palengvina darbą visiems, nes klientams šiandien paslaugos stabilumas, kainos ir kokybės santykis tampa svarbiausiais veiksniais renkantis paslaugos teikėjus“, – sako M. Pivoriūnas.
„DHL Lietuva“ vadovybė mato verslo augimo perspektyvas, tačiau suvokia, kad bendrovės augimas turi būti apgalvotas ir nuoseklus. „Naujos ekonominės realijos verčia ieškoti naujų sprendimų, tačiau tai, kad mes sunkmečiu sugebėjome išlaikyti ir išplėsti savo klientų ratą, pateikdami jiems optimalius sprendimus, tik dar kartą įrodo, kad šioje rinkoje visada laimi pagarba klientui bei jo lūkesčių suvokimas“, – tvirtina M. Pivoriūnas.
UAB „DHL Lietuva“ apyvarta per pirmąjį 2010 metų ketvirtį išaugo 24 procentais, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Pervežamų krovinių bei siuntų kiekiai priklausomai nuo verslo padalinio augo 26–73 procentų, o vežtų krovinių tonažas 7–111 procentų dėl sėkmingos visų bendrovės verslo padalinių – kelių transporto, pervežimų jūrų–oru, bei skubių siuntų „Express“ veiklos.