Didžiosios Britanijos verslas išsigando Škotijoje planuojamo referendumo dėl nepriklausomybės

Didžiosios Britanijos draudimo bendrovė „Standard Life“ svarsto galimybę iškelti savo administraciją ir padalinius Škotijoje į Angliją, jeigu škotai referendume nubalsuotų už nepriklausomybę, rašo lenta.ru.
Edinburgas per Kalėdas
Edinburgas naktį / 123.com nuotr.

Kaip teigiama „Standard Life“ išplatintame pranešime, sprendimas iškelti iš Škotijos priimtas siekiant užbėgti už akių sunkumams, kurie gali ištikti škotams pareikalavus atsiskyrimo.

Bendrovės atstovai pabrėžė, kad jie šiuo klausimu neutralūs ir jokiu būdu nepataria škotams, kaip jiems reikia balsuoti.

Didžiosios Britanijos finansų ministras George'as Osborne'as pareiškė, kad jeigu Škotija užsinorės suvereniteto, ji negalės toliau naudoti Didžiosios Britanijos valiutos – svaro.

Pranešime taip pat pabrėžiama, kad bendrovei visų Jungtinės Karalystės klientų interesai – pirmoje vietoje.

Kaip rašo BBC, „Standard Life“ tapo pirmąja stambia bendrove, išsakiusia poziciją dėl Škotijoje rengiamo referendumo ir galimų jo pasekmių.

Škotai referendume balsuos rugsėjo 18 dieną. Jeigu žmonės pareikalaus atsiskyrimo, šalis nepriklausoma bus laikoma nuo 2016 metų kovo 24-osios.

Didžiosios Britanijos finansų ministras George'as Osborne'as pareiškė, kad jeigu Škotija užsinorės suvereniteto, ji negalės toliau naudoti Didžiosios Britanijos valiutos – svaro.

Praėjusiųjų metų pabaigoje Didžiosios Britanijos spaudoje buvo skelbiama, kad  atsiskyrimo atveju kils kainos Škotijos prekybos centruose.

„Standard Life“ buvo įkurta 1825 metais, ji yra viena seniausių draudimo bendrovių Didžiojoje Britanijoje. Bendrovės administracija ir pagrindiniai padaliniai yra įsikūrę Škotijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis