„Paskola, kurios nereikės slėpti butelio dėžutėje“, – tokiu šūkiu DNB bankas trečiadienį savo siūlomas būsto paskolas nusprendė reklamuoti socialiniame tinkle „Facebook“.
Pats E.Masiulis antradienį tikino, kad paskolą iš R.Kurlianskio planavo panaudoti nekilnojamojo turto Lietuvos pajūryje įsigijimui.
Tai ne pirmas atvejis pastaruoju metu, kuomet didelį ažiotažą sukėlusias politines aktualijas savo reklamos tikslams panaudoja šalies verslininkai.
Štai rugpjūčio pabaigoje paaiškėjus, kad Krašto apsaugos ministerija (KAM), iš bendrovės „Nota Bene“ virtuvės įrankius pirko daugybę kartų rinkos kainą viršijančiomis kainomis, tuo pasinaudojo žemų kainų mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“.
Lietuvos mažmeninės rinkos naujokas tuomet „Facebook“, panaudodamas grotažymę NeKaroMetai, nusprendė pareklamuoti 0,99 eurocento kainuojančius virtuvės įrankius.