DNB trolina Eligijų Masiulį: siūlo paskolą, kurios nereikia slėpti butelio dėžutėje

Antradienio vakarą nuskambėjęs kyšininkavimu įtariamo Eligijaus Masiulio paaiškinimas esą iš „MG Baltic“ viceprezidento Raimondo Kurlianskio be notaro sutarties pasiskolintus 90 tūkst. eurų jis sugrūdęs į dėžutę su degtine, tapo įkvėpimo šaltiniu įvairių interneto memų kūrėjams, o socialiniuose tinkluose sukėlė tikrą audrą. Istoriją su skolintais pinigais alkoholio dėžutėje pasigavo ir bankas DNB.
DNB būsto paskolos reklama
DNB būsto paskolos reklama / facebook.com nuotrauka

„Paskola, kurios nereikės slėpti butelio dėžutėje“, – tokiu šūkiu DNB bankas trečiadienį savo siūlomas būsto paskolas nusprendė reklamuoti socialiniame tinkle „Facebook“.

Pats E.Masiulis antradienį tikino, kad paskolą iš R.Kurlianskio planavo panaudoti nekilnojamojo turto Lietuvos pajūryje įsigijimui.

Tai ne pirmas atvejis pastaruoju metu, kuomet didelį ažiotažą sukėlusias politines aktualijas savo reklamos tikslams panaudoja šalies verslininkai.

Štai rugpjūčio pabaigoje paaiškėjus, kad Krašto apsaugos ministerija (KAM), iš bendrovės „Nota Bene“ virtuvės įrankius pirko daugybę kartų rinkos kainą viršijančiomis kainomis, tuo pasinaudojo žemų kainų mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“.

Lietuvos mažmeninės rinkos naujokas tuomet „Facebook“, panaudodamas grotažymę NeKaroMetai, nusprendė pareklamuoti 0,99 eurocento kainuojančius virtuvės įrankius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis