Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dovanoms internetinėse parduotuvėse gyventojai išleido iki 40 proc. daugiau nei pernai

Šventiniu laikotarpiu gyventojai internetu pirko ketvirtadaliu daugiau dovanų nei ankstesniais metais, rodo preliminarūs internetinių parduotuvių šventinės prekybos duomenys. Kai kurių internetinių parduotuvių apyvarta išaugo iki 40 proc. Lyginant su 2013 m. šventėmis, itin sparčiai augo kompiuterinės ir buitinės technikos, žaislų ir grožio priemonių pardavimas.
Internetinė bankininkystė
Internetinė bankininkystė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Internetinė prekyba šventiniu laikotarpiu auga kelerius metus iš eilės. Gyventojai renkasi vis stambesnes ir brangesnes prekes pirkti iš elektroninių, o ne mažmeninių parduotuvių, rašoma „Pigu.lt“ pranešime žiniasklaidai.

Augo rūbų, žaislų, grožio prekių pardavimas

Internetinės parduotuvės šiuo šventiniu laikotarpiu pastebėjo naują tendenciją – gyventojai internetu vis dažniau perka rūbus. Taip pat šiemet po eglutėmis buvo padėta kur kas daugiau elektroninėse parduotuvėse pirktų žaislų nei ankstesniais metais. Vien internetinė parduotuvė „Pigu.lt“ skaičiuoja, kad žaislų šventiniu laikotarpiu pardavė dvigubai daugiau nei 2013 m.

Žymiai augo ir grožio priemonių pardavimas. Kvepalų ir kosmetikos vien internetinėje parduotuvėje „Pigu.lt“ nupirkta 50 proc. daugiau. Prekybininkai neabejoja, kad ir šios prekės keliavo po eglutėmis.

Kaip ir 2013 m. šventiniu laikotarpiu, tarp populiariausių internetinių parduotuvių prekių, be minėtų aukščiau, buvo smulki buitinė technika, mobilieji telefonai, kalėdiniai papuošimai. Žiemos pradžioje elektroninės prekybos atstovai negalėjo pasidžiaugti populiarių žiemos kategorijos prekių pardavimu. Šių prekių pardavimui koją kišo labiau rudeniui nei žiemai tinkantys orai. Atėjus žiemiškiems orams jau matomas ir šios kategorijos prekių pardavimo atsigavimas.

Prieš žiemos šventes ir iškart po jų pastebėtas ir stambios buitinės technikos pardavimo augimas, kurį prekybininkai sieja su euro įvedimu, tačiau bendrai pastebima ir tai, kad kasmet auga internetinėse parduotuvėse perkančio pirkėjo krepšelis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais