„Dow Jones“ pirmą kartą per dvi savaites įveikė 25 tūkst. punktų ribą

Pagrindiniai JAV akcijų indeksai ketvirtadienį kopia aukštyn, o „Dow Jones Industrial Average“ pirmą kartą per pastarąsias dvi savaites perkopė 25 tūkst. punktų kartelę, rašo agentūra „MarketWatch“.
Niujorko vertybinių popierių birža
Niujorko vertybinių popierių birža / „Scanpix“/AP nuotr.

Indeksas „Dow Jones Industrial Average“ nuo sesijos pradžios ūgtelėjo 0,59 proc. iki 25040,84 punkto.

„Standard & Poor's 500“ paūgėjo 0,38 proc. iki 2708,76 punkto, o „Nasdaq Composite“ – 0,65 proc. iki 7190,38 punkto.

JAV darbo departamento paskelbtais statistiniais duomenimis, gamintojų kainos šalyje sausį, palyginti su ankstesniu mėnesiu, paūgėjo 0,4 proc., kaip ir prognozavo ekspertai. Tuo tarpu metinis prieaugis sudarė 2,7 proc. ir buvo didesnis negu analitikų prognozuoti 2,5 procento.

O pramonės gamyba JAV sausį, palyginti su gruodžio mėnesiu, sumenko 0,1 proc., nors rinkoje buvo tikėtasi, kad gamyba per mėnesį paūgės vidutiniškai 0,3 procento. Pramonės gamybos mėnesio smukimas buvo užfiksuotas pirmą kartą per penkis mėnesius.

Teigiamą poveikį rinkai padarė „Cisco Systems“ veiklos rezultatai, kuriuos paskelbus didžiausios pasaulyje tinklų įrangos gamintojos akcijų kursas pašoko 7,8 proc. ir pirmą kartą per 17 metų – nuo 2000 metų gruodžio – viršijo 45 JAV dolerių ribą. Tiesa, vėliau įmonės akcijos šiek tiek atpigo ir dienos prieaugis sumažėjo iki 3,9 procento.

„Apple“ akcijos pabrango 2,4 proc., „General Electric“ – 1 proc., o „Intel“ – taip pat 1 procentu.

Izraelio „Teva Pharmaceutical Industries“ Amerikos depozitoriumo pakvitavimų (ADR) kaina pašoko 8,9 proc., pasklidus žiniai apie tai, kad farmacijos įmonės stambių akcininkų gretas papildė JAV milijardieriaus Warreno Buffetto investicijų bendrovė „Berkshire Hathaway“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis