„Latvijoje ir Estijoje jau įsitvirtinome ir užimame 15–20 procentų rinkos. Intensyviai darbuojamės Lenkijoje – esame kaimynės ir šioje šalyje ketiname tapti rimtais žaidėjais, atsiriekti rinkos dalį, manau, netrukus ir savo prekių ženklą ten pristatysime. Svarbu patekti į didelius prekybos centrus – tai išsprendžia ir logistikos problemas“, – „Verslo žinioms“ sakė „Druskininkų Rasos“ generalinis direktorius Aurelijus Sinkevičius.
Anot jo, ši vasara vandens gamintojams buvo itin palanki – šiemet sausį–liepą įmonė pasiekė maždaug 14 mln. litų apyvartą.
„Vidaus vartojimas vis dar smunka, o mūsų pardavimai didėja dėl eksporto“, – teigė A.Sinkevičius.
Pernai bendrovė eksportavo 20 proc. produkcijos, o šiemet išveža 30 procentų.
A.Sinkevičius teigia, kad nuo kitų metų įmonė pasiryžusi dalyvauti visuose įmanomuose konkursuose Europos Sąjungos (ES) paramai gauti – „Druskininkų Rasa“ nori plėstis į kitas rinkas, bet savarankiškai, pasak vadovo, tai daryti gana brangu.
„Mūsų taikinys – Skandinavija, Čekija, Vokietija, Balkanų šalys. Teoriškai, kur yra žmonių, ten galima parduoti vandens. Bet orientuojamės į Europą. Rytų rinka taip pat įdomi, bet ji sudėtinga – neturime nei patikimo partnerio, nei užtektinai žinių“, – kalbėjo A.Sinkevičius.