Dzūkai taupo ir vaikšto pėstute

Alytuje keleivius vežančios įmonės jau pajuto, ką reiškia, kai didžiosios miesto gamyklos atleidžia žmones ir mažina gamybos apimtis – keleivių mažėja.
Autobusas
Autobusas / Eriko Ovčarenko/Scanpix nuotr.

Ir dabar svarsto, kad jų verslą gali išgelbėti tik dotacijos arba bilietų kainų didinimas.

„Verslo žinios“ informuoja, kad Dzūkijos sostinėje keleivių vežimu besiverčiančios įmonės, pasikeitus keleivių srautams, atsisako aptarnauti savo maršrutus.

„Snaigėje“ nebeliko vienos pamainos, gamykla nebedirba penktadieniais, žmonių važiuoja mažiau, tačiau pagal sutartis , kad išlaikytume maršrutą, negalime keisti grafiko ir vaikome tuščius autobusus. Pajutome ir tai, kad AB „Alita“ perka modernių įrenginių, kurie keičia žmones“, - pasakoja Vaclovas Karalevičius, 30 autobusų turinčios UAB „Multivanas“ direktorius.

Įmonė vasarą, kai degalai buvo rekordiškai pabrangę, patyrė 70 tūkst. nuostolį – išgelbėjo tik užsakomieji reisai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų