„eBay“ ir „PayPal“ suka skirtingais keliais

Didžiausias pasaulyje internetinis aukcionas „eBay“ pakeis ilgametę partnerę „PayPal“ mokėjimų apdorojimo srityje ir pradės dirbti su Nyderlandų mokėjimo paslauga „Adyen“.
„eBay“ logotipas
„eBay“ logotipas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 „PayPal“ eBay

Apie tai „eBay“ pranešė po savo veiklos rezultatų paskelbimo.

„PayPal“ buvo pagrindinė „eBay“ mokėjimų partnerė 15 metų. Bendrovės išsiskyrė dar 2015 metais, tačiau jas vis dar sieja susitarimas dėl bendradarbiavimo, kuris baigs galioti 2020 metais.

Kaip nurodoma „eBay“ pranešime, aukciono naudotojai galės atlikti mokėjimų per „PayPal“ sistemą bent jau iki 2023 metų liepos. Perėjimas prie „Adyen“ platformos bus laipsniškas ir šiemet prasidės Šiaurės Amerikoje, kur dauguma „eBay“ operacijų ketinama pervesti į „Adyen“ sistemą jau 2021 metais.

„eBay“ teigia, kad mokėjimų sistemos pakeitimas leis sumažinti pardavėjų išlaidas ir išplės galimybes pirkėjams. „Adyen“ priima mokėjimus 150-čia valiutų, o šios sistemos paslaugomis naudojasi daugelis aukštųjų technologijų kompanijų, įskaitant ir „Uber“.

„eBay“ ketvirtadienį taip pat pranešė ketvirtąjį praėjusių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, jos grynasis pelnas ūgtelėjo 3 proc. iki 618 mln. JAV dolerių, o apyvarta padidėjo 9 proc. iki 2,6 mlrd. JAV dolerių.

Aktyvių pirkėjų skaičius minėtu laikotarpiu padidėjo 5 proc. iki 170 mln. žmonių. O bendras pirkinių srautas išaugo 10 proc. iki 24,4 mlrd. JAV dolerių.

Tuo tarpu pakoreguotas „ PayPal“ pelnas vienai akcijai lyginamuoju laikotarpiu padidėjo nuo 52 iki 55 JAV dolerio centų. Apyvarta išaugo 24 proc. iki 3,7 mlrd. JAV dolerių.

Verta paminėti, kad per praėjusių 12 mėnesių „eBay“ rinkos vertė padidėjo 27 proc. iki 42,4 mlrd. JAV dolerių, o „PayPal“ kapitalizacija šoktelėjo 115,6 proc. iki 102 mlrd. JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis