Egiptas liūdi dėl pradingusių turistų iš Rusijos srautų

Egiptas jau spėjo pasiilgti rusų turistų. Keli mėnesiai, kuomet galioja Rusijos įvestas draudimas šalies turizmo bendrovėms vykdyti skrydžius į Egiptą, anksčiau rusų pamėgtus kurortus pavertė pustuščiais, o vietinius privertė kiekvieną dieną viltis, kad draudimas bus atšauktas, rašo naujienų svetainė gazeta.ru.
Hurgada
Hurgada / Depositphotos nuotr.

Prie Raudonosios jūros įsikūrusios Hurgados gyventojai tikina, kad net 70 proc. visų turistų sudarė rusai, kurie kurorte apsistodavo ilgam. Iš viso Hurgadoje buvo apie 20 – 30 tūkst. rusakalbių bendruomenė, tačiau dabar šis skaičius gerokai sumažėjęs.

Egipto kurortai šią žiemą merdėja, o tai geriausiai iliustruoja skaičiai.

Po teroristinių išpuolių Egipte, smarkiai krito kainos tiek Hurgadoje, tiek kitose šalies kurortuose. Vietiniai teigia, kad dabar gerą butą prie jūros Hurgadoje galima įsigyti turint vos 9000 dolerių.

Egipto kurortai šią žiemą merdėja, o tai geriausiai iliustruoja skaičiai. Štai vieno Hurgados viešbučio savininkas egiptietis teigė, kad prieš Naujuosius metus dažniausiai būdavo užpildyta apie 80 – 90 proc. kambarių, o šiais metais tik 28 proc.

„Vienas didelis restoranas užsidarė, dalis žmonių iš aptarnavimo sektoriaus išėjo neapmokamų atostogų. Mūsų įmonė nieko neatleido, bet penktadaliu sumažino atlyginimus“, – apie pokyčius Hurgadai netekus įplaukų iš rusų turistų pasakojo verslininkas.

Nors rusų garsiajame Egipto kurorte beveik nesimato, tačiau atsirado nemažai kinų, kurie patraukia į save dėmesį. Jeigu turistai iš Europos šalių vilki marškinėlius ir šortus, tai kinai dėvi striukes ir yra apsivynioję šalikais.

Be to, vietoje tradicinių kurorto pramogų – maudymosi jūroje arba baseinuose, poilsiautojai iš Kinijos teikia pirmenybę pažintinėms kelionėms po Egiptą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis