Lietuvos ir Baltarusijos pasienyje stringantys vežėjai vertina, kad dirbant didesniam pareigūnų skaičiui eilės tirptų gerokai greičiau.
Muitininkai pažymi, kad darbuotojų darbą paskirsto pagal tuo metu esantį poreikį.
Medininkuose pralaidumas ketvirtadaliu viršija projektinį, o padėtį iš esmės pakeistų tik investicijos į postų plėtrą.
Jei anksčiau pasienyje eilės susiformuodavo tik prieššventiniais laikotarpiais, tai dabar jos tampa įprastine ir daug kainuojančia darbo rutina, tad vežėjų kantrybė jau senka, rašo „Verslo žinios“.
„Pusę metų šnekama, bet nieko nedaroma, jokių pasikeitimų.
Jei anksčiau per mėnesį atlikdavome 4 reisus, tai dabar 3, nes grįždami į Lietuvą po 2-3 paras stovime Lietuvos-Baltarusijos pasienyje.
Darbų yra, krovinių yra, o turime stovėti“, – „Verslo žinioms“ sakė vienos transporto įmonės vadovas, panoręs likti neįvardytu.
„Šiuo metu yra visų laikų rekordiniai pralaidumai, bet ir eilės, nes transporto srautai yra gerokai išaugę, o techninės galimybės yra išsemtos“, – vežėjus perspėjo Muitinės departamento generalinio direktoriaus pavaduotojas Jonas Miškinis.