Ekologija NT rinkoje jau ne atsitiktinumas ir ne pasikartojimas, tai – tendencija

Šiemet 22-tą kartą organizuojamoje statybos, interjero, apdailos medžiagų bei baldų parodoje „Namų pasaulis“ toliau tęsiama ekologijos tema. Kasmet augantis tai propaguojančių parodos dalyvių skaičius skelbia žinią, kad aplinkai draugiški sprendimai jau gana plačiai naudojami Lietuvos nekilnojamojo turto (NT) rinkoje.
Paroda
Paroda / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Balandžio 9-12 dienomis Kaune, Lietuvos sporto universiteto (Aušros g. 42) ir futbolo (Aukštaičių g. 51) maniežuose, vyksiančioje 22-ojoje specializuotoje statybos, interjero, apdailos medžiagų bei baldų parodoje „Namų pasaulis“ rinkos naujienas pristatys beveik pustrečio šimto įmonių.

Paroda „Namų pasaulis“ yra viena lankomiausių parodų Kaune, sulaukianti per 30 tūkst. lankytojų. Lankytojus traukia ne tik galimybė vienoje vietoje rasti daug prekių ir paslaugų teikėjų, bet ir nemokamos konsultacijos, seminarai, specialių pasiūlymų gausa, naujausi ekologiški sprendimai namams. Šiemet paroda užims rekordinį plotą, išsiplėtė lauko ekspozicija.

„Ekologija artimiausioje mūsų aplinkoje – naujai statomuose namuose ir pastatuose, kuriuose praleidžiame nemažai laiko dirbdami, jau yra ne mada, o normalus ir savaime suprantamas reiškinys. Jeigu prieš keletą metų parodoje didesnio dėmesio susilaukdavo dalyviai, kurie pristatydavo ekologiškus sprendimus statyboms ir namams, tai šiandien dauguma jų tokie“, – sako Erikas Piskunovas, parodą organizuojančios bendrovės „Ekspozicijų centras“ generalinis direktorius.

Anot jo, per pastaruosius keletą metų parodos „Namų pasaulis“ lankytojas taip pat tapo atsakingesnis prieš savo santykį su aplinka, todėl reiklesnis prekėms ir paslaugoms, kurias jis vartoja. „Paroda yra unikali vieta iš patikimų lūpų išgirsti ir iš patikimų rankų gauti tai, kas šiandien yra geriausia“, – pabrėžia E.Piskunovas.

Atskleidžia technologinius sprendimus

Per keletą pastarųjų metų ekologija statybos, interjero, apdailos medžiagų bei baldų sektoriuose jau tapo savaime suprantamu dalyku, todėl daugeliui parodos „Namų pasaulis“ dalyvių net nereikia akcentuoti apie siūlomų produktų draugiškumą aplinkai. Dauguma akcentuoja tokius dalykus, kaip ilgaamžiškumas, patikimumas, natūralumas, patogumas naudoti, funkcionalumas.

Pavyzdžiui, bendrovė „Benders Lietuva“, viena didžiausių čerpių gamintojų Europoje, savo klientus stebina ne tuo, kad visą savo produkciją gamina iš ekologiškų žaliavų, o technologijomis, kaip ekologiška gali būti ilgaamžiška ir funkcionalu.

Per keletą pastarųjų metų ekologija statybos, interjero, apdailos medžiagų bei baldų sektoriuose jau tapo savaime suprantamu dalyku.

Tam, kad čerpės nebluktų, jos ne tik padengiamos dviem sluoksniais dažų, bet į visą masę dedamas tos spalvos pigmentas. Kita bendrovės siūloma produkcija „Olfry“ klinkerinės plytos ir grindinio trinkelės taip pat išsiskiria jau prieš 30 metų sukurta technologija.

Druska, sulfatai, anglies rūgšties druska, esantys statomoje sienoje, nenaudojant „OLFRY“ apsaugos priemonės džiūdami, lengvai iškyla į paviršių ir palieka ant plytų bjaurias baltas dėmes. Naudojant „OLFRY“ plytų impregnavimą, plytų išorinė pusė apipurškiama molekuliniu, vandeniui atspariu sluoksniu. Druska ir sulfatai daugiau nebegali prasiskverbti pro impregnuotą sluoksnį į paviršių.

Kita statybinių medžiagų prekybos įmonė „Progressus group“ parodos lankytojus stebins pristatoma naujiena – „Nelskamp Clima life“ čerpės, gaminamos su ypatinga technologija, kurios valo orą aplink namą. Sužinoti kaip tai padaroma, turės galimybę visi, apsilankę įmonės „Progressus group“ stende.

Įvairių eksponatų demonstravimas parodoje yra vienas efektyviausių būdų atkreipti lankytojų dėmesį ir jiems parodyti geriausius savo produktus. Todėl bendrovė „Revak Baltic“ šiemet kvies užeiti ne į stendą, o į praktišką, iki smulkmenų suprojektuotą vonios kambarį. Vonios kambario koncepcijų kūrimas ir nestandartiniai sprendimai iki šiol yra pagrindinis RAVAK konkurencinis pranašumas.

Natūralumas tampa prabanga

Bendrovė „Domus Lumina“ parodos „Namų pasaulis“ metu pristatys didžiausią šio sezono naujieną – prabangią medinių žaliuzių kolekciją. 

Teigiama, kad spartų medinių žaliuzių populiarėjimą lemia skandinaviško stiliaus įtaka bei plintančios langų dekoro mados tendencijos iš Vakarų. Medinės žaliuzės vertinamos dėl aukštos kokybės, natūralumo bei kuriamo elegantiško, prabangaus ir tuo pačiu jaukaus interjero įspūdžio.

Modernūs langų uždengimų valdymo sprendimai – dar vienas akcentas, kuris bus pristatomas parodoje. Praktiškiems ir moderniems namams „Domus Lumina“ pasiūlys automatines langų uždengimų valdymo sistemas ar net galimybę prijungti šią sistemą prie išmanaus namo sistemos, integruojant SOMFY automatiką į gaminamus produktus.

Aplankiusieji „Domus Lumina“ stendą taip pat galės plačiau susipažinti su išskirtiniu produktu plisuotomis žaliuzėmis ir išsirinkti aktualiausią pavasario langų atributą – tinklelius nuo vabzdžių.

Bendrovė „Hesora“ parodoje „Namų pasaulis“ pristatys kokybiškas ir be jokios abejonės ekologiškas vokiškas izoliacines medžiagas iš medienos pluošto „Steico“. Mediena seniai naudojama sienų konstrukcijoms, stogams, perdangoms, ji ypač vertinama dėl izoliacinių savybių, vartojimo patogumo ir natūralaus grožio.

„Steico“ siūlo platų izoliacinių medžiagų asortimentą naujam arba renovuojamam namui – stogams, luboms, sienoms, fasadams, grindims, ertmėms tarp langų, durims sandarinti. Teigiama, kad ši produkcija pranašesnė už tradicines statybines medžiagas savo izoliacinėmis savybėmis – mažu šilumos laidumu ir šilumos kaupimu, triukšmo izoliacija, lengvu prisitaikymu prie nelygių paviršių, nesudėtingu montavimu.

Savo namams ieškantys išskirtinių grindų bendrovė „Plankmara“ rekomenduoja savo produkciją – aukščiausios kokybės ąžuolo grindis, gaminamas Lietuvoje. Klasikos mėgėjams įmonė siūlo jau pamėgtą baltų ir natūralių žemės atspalvių grindų kolekciją „Classic“, o naujovių ir išskirtinumo ieškantiems pirkėjams – plačių ąžuolo parketlenčių „Provence“ ir „Vintage“ kolekcijas.

Viena iš naujienų parodoje, kad šiemet itin gausu baldus pristatančių įmonių. Parodoje bus pristatomi svetainės, miegamojo, vaikų, virtuvės baldai, lauko baldai.

Kvies užeiti į butą

Viena iš naujienų parodoje, kad šiemet itin gausu baldus pristatančių įmonių. Parodoje bus pristatomi svetainės, miegamojo, vaikų, virtuvės baldai, lauko baldai.

Pirmą kartą parodoje „Berry“ baldų ir interjero detalių salonai pristatys net 46 kv. m „gyvą“ interjerą su svetainės ir valgomojo kambarių idėjomis, kuriuose atsispindės naujausios interjero tendencijos. Kambarius puoš elegantiški ir nesenstančio dizaino baldai iš geriausių medienos rūšių. Apsilankę „Berry“ bute parodos lankytojai ne tik išvys baldus, bet ir galės juos išbandyti bei užsisakyti. Taip pat lankytojų lauks ypatingi pasiūlymai bei dovanos.

Savo produkciją taip pat pristatys bendrovė „Optimata“, kuri gamina įvairius korpusinius baldus nuo kėdės ir stalo iki lovos, kas yra didelė retenybė tarp specializuotis mėgstančių baldų gamintojų. Todėl šio gamintojo siūlomi miegamojo, valgomoji, svetainės baldai yra sujungti į bendras dizaino linijas.

Nauji NT projektai

Dar tik svajojantys apie nuosavus arba antruosius namus Lietuvos pajūryje parodoje „Namų pasaulis“ turės galimybę susipažinti su naujausiais NT vystymo projektais.

Bendrovė „Statybos investicijų valdymas“ pristatys projektą „Pajūrio terasos“. Vystant „Pajūrio terasų“ projektus ypatingas dėmesys skiriamas ilgaamžiškumui, jaukumui ir kokybei. „Jei svajojate kaip saulėtą rytą pasitiksite terasoje su puodeliu garuojančios kavos, žvelgdami į pušyną  – šie namai kaip tik Jums!“, – tvirtina bendrovės atstovai.

Tuo tarpu bendrovė „Nuova capital“ pristatys du naujus projektus – daugiabučių kvartalą Kaune „Smėliai“ bei Šventosios pajūryje „Apartamentus kopose“.

Bendrovės „Nuova capital“ rinkodaros vadovės Liudos Znaidauskienės teigimu, nors šiemet įvedus eurą buvo laukta NT pardavimų mažėjimo, tačiau sausio mėnesio bendrovės pardavimai sumušė visus rekordus. Šiandien įmonė jau yra pardavusi 75% kvartalo „Smėliai“ butų, iš kurių 20 % buvo nupirkti šių metų pradžioje.

Žinių – į seminarų salę

Be tradicinio parodos dalyvių stendų lankymo parodos organizatoriai kviečia į aktualius seminarus bei siūlo pasigrožėti praėjusių metų namų projektų bei interjero konkursų eksponatais.

Parodoje bus eksponuojama draugiškų aplinkai ir energetiškai taupių pastatų projektų paroda. Šiuos realiems sklypams skirtus projektus sukūrė VšĮ „Aplink tave“ organizuoto konkurso  „Mano EKOnamai“ dalyviai, t.y. architektų komandos. Parodą aplankiusiems lankytojams kuratoriai ir architektai patars, kaip sukurti ne tik mažai energijos vartojančius, bet ir su aplinka darniai sugyvenančius būstus. Parodoje taip pat bus eksponuojami Interjeras.lt konkurso „Metų interjeras / Auksinė paletė‘14” geriausi darbai.

Pirmąją parodos dieną žurnalas „Statyba ir architektūra“ ir Nacionalinė pasyvaus namo asociacija parodos lankytojus kviečia į konferenciją „Energetinio efektyvumo įtaka architektūrai“. Visas keturias parodos dienas bus galima ne tik lankyti ekspozicijas, bet ir pasiklausyti išsamių seminarų tokiomis temomis kaip „Šilto būsto iliuzija. Kiek tai kainuoja“, „Eko dažai“, „Kaip įrengti ekonomišką lauko apšvietimą“, „Termomediena – ilgaamžiai ir ekologiški sprendimai lauko apdailai ir pirtims“, „Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programos“ ir kt.

Parodos organizatoriai neabejoja, kad keturių parodos dienos turėtų užtekti savo idėjas paversti realybe bei galutinai apsispręsti dėl svajonių namų įgyvendinimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų