„Pastebime, kad moterys vis dažniau teiraujasi ekologiškos ir natūralios kosmetikos gaminių, domisi jų sudėtimi ir veikliosiomis medžiagomis. Ypač populiarios ekologiškos odos ir kūno priežiūros linijos bei ekologiška kosmetika vaikams. Stebina pastaruoju augantys ekologiškų veido priežiūros priemonių vyrams pardavimai“, – apie ryškėjančias tendencijas pasakoja „Sarma“ rinkodaros projektų vadovė Jurga Kulickaitė.
Pasak jos, pardavimų statistika rodo, jog dažniausiai perkami ekologiški veido kremai, kūno priežiūrai skirtos priemonės, ypač dezodorantai ir kūno kremai, taip pat plaukų dažai. Artėjant vasaros sezonui daugėja norinčiųjų įsigyti ir ekologiškų odai po saulės vonių skirtų drėkinti kūno kremų.
Latviškos ekologiškos kosmetikos gamintojo MADARA duomenimis, ekologiška kosmetika sparčiai populiarėja ir Latvijoje bei kitose Europos šalyse, taip pat Azijos regione. „Natūralių produktų vartojimo fenomenas kilo maisto pramonėje, vėliau paplito ir tarp kūno priežiūros priemonių. Pastebime, kad pastaraisiais metais susidomėjimas tik auga, pavyzdžiui, vis daugiau produkcijos eksportuojame į Azijos šalis, auga pardavimai ir visoje Europoje. Tai lemia vartotojų supratimas, kad natūralios sudėtinės dalys yra švelnesnės odai“, – sako LotteTisenkopfa-Iltnere, MADARA ekologiškos kosmetikos namų įkūrėja.
Tarptautinės tyrimų ir konsultacijų agentūros „Organic Monitor“ duomenimis, 2015 metais natūralios ir ekologiškos kosmetikos pardavimai pasaulyje išaugs iki 14 mlrd. JAV dolerių (37,5 mlrd. litų). Agentūros pastebėjimu, nors natūralių ir ekologiškų produktų paklausa auga visame pasaulyje, tačiau prekyba labiausiai sutelkta Europoje ir Šiaurės Amerikoje. „Organic Monitor“ duomenimis, kai kuriose šalyse, pavyzdžiui, Vokietijoje, Austrijoje, tokios kosmetikos rinkos dalis siekia 10 procentų.