Ekologiškų prekių rinka auga, tačiau išgyvena tik efektyviausios įmonės

Lietuvos ekologiškų prekių rinką sparčiai augina populiarėjanti sveika gyvensena, tikina prekybininkai. Tačiau viena pagrindinių šios rinkos dalyvių atkerta – finansiniai veiklos rezultatai nerodo, kad rinka aktyvi, rodo tik tai, kad aktyvios įmonės. Ir išgyvena tik tos, kurios arba turi stiprų užnugarį, arba yra nepaprastai efektyvios, rašo „Verslo žinios“.
Graži moteris
Graži moteris / Vida Press nuotr.

Sveikų produktų parduotuvių tinklo „Livinn“ įkūrėja Guoda Azguridienė, teigia, kad rinkoje gali išsilaikyti arba efektyviai dirbančios įmonės, kaip jos pačios, arba užnugarį turinčios bendrovės kaip „Vilandros“ antrinė įmonė „Bio Sala“ arba Latvijos bendrovė „Bioteka“.

Tačiau parduotuvių tinklą valdančios „Bio Salos“ įkūrėjas ir valdybos narys Andrius Samaitis nesutinka su konkurente, esą į šį klausimąjį žiūrinti pernelyg siaurai. Mat jei neskaičiuotume ekologinių prekių parduotuvių, yra ir kitų būtent šios rinkos dalyvių: ūkininkai ir turgaus prekiautojai, taip pat didieji mažmeninės prekybos tinklai. Tad nepelninga gali būti dirbti tik siauroms specializuotoms parduotuvėms.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis