Konkurso metu visos mokinių įmonės turėjo pristatyti savo verslo idėjas ir laimėjimus, įtikinti lankytojus bei vertinimo komisiją prekių ir paslaugų kokybe bei verte. Vertinimo komisiją sudarė dvidešimt Latvijos verslo lyderių, politikų, universitetų atstovų ir verslininkų. Parodą aplankė ir Latvijos Respublikos prezidentas Valdis Zatleras bei Jungtinių Amerikos Valstijų ambasadorė Latvijoje Judith G. Garber.
Konkursą organizavo jaunimo verslo ir ekonominio švietimo organizacija Latvijos „Junior Achievement“ kartu su „Swedbank“ - MMB rėmėju Baltijos šalyse. Iš 111 mokinių bendrovių vertinimo komisija geriausia pripažino Lietuvos mokinių bendrovę „Fold Bin“ iš Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijos, gaminančią ekologiškus šiukšliadėžių laikiklius. Nugalėtojai laimėjo pagrindinį prizą – nemokamus bilietus verslo klase bet kuriuo tiesioginiu bendrovės „AirBaltic“ vykdomu maršrutu.
Bendrovės buvo vertinamos 5 nominacijose: geriausio parodos stendo, novatoriškiausios verslo idėjos, socialiai atsakingo verslo, geriausios pardavimo komandos ir geriausios reklamos. Vienas iš svarbiausių vertinimo kriterijų šiemet buvo verslo idėjos novatoriškumas. Lietuvos mokinių komandos pasižymėjo 4 atskirose kategorijose bei parsivežė viso konkurso geriausios bendrovės nominaciją.
Mokinių mokomoji bendrovė – tai mokinių įkurta trumpalaikė akcinė bendrovė, kurią valdydami pagal bendrovės veiklos įstatus mokiniai įgyja verslo įgūdžių ir praktiškai pritaiko ekonomikos sąvokas. Jie tiria rinką, nutaria, koks bus jų verslas, sukaupia kapitalą parduodami akcijas, gamina bei parduoda savo produkciją (arba teikia paslaugas) ir tvarko visą bendrovės veiklos apskaitą. Jie išbando visus realios bendrovės veiklos etapus. Nuo tikros įmonės mokinių bendrovė skiriasi tuo, kad turi ribotą kapitalą - tipinis įstatinis kapitalas 100 akcijų po 5 Lt, veikia ribotą laiką, tai yra, iki vienerių mokslo metų, ir vykdo šiek tiek paprastesnę buhalterinę apskaitą.
„Mokomosios mokinių bendrovės yra viena efektyviausių verslumo ugdymo programų. Europos Komisijos atlikto tyrimo duomenimis mokinių bendrovių veikloje dalyvavę vaikai yra 3 kartus dažniau linkę kurti savo verslą. Ši programa Europoje vykdoma daugiau kaip 40 valstybių“, - sako „Lietuvos Junior Achievment“ direktorius E. Savičius.