„Azovlitas“ direktorius Mindaugas Plūkas, apibūdindamas šių metų įmonės padėtį sako ilgame tunelyje jau matantis „mažą žvakelę“.
„Tikrai lengviau nei buvo pernai, nes praėję metai metalo prekybai, ypač tiems, kurie sandėlyje turėjo sukaupę prekių, buvo tragiški. Metalų kainos staigiai krito 50 procentų ir pardavimai sustojo“, – sakė M.Plūkas.
Šiemet per tris metų ketvirčius „Azovlitas“ jau sukaupė per 10 mln. litų pajamų – 60 proc. daugiau nei pernai.
„Atsirado šioks toks stabilumas, su minimalia marža galima parduoti“, – teigė M.Plūkas.
Daugiausia metalo, apie 60 –70 proc., Lietuvoje parduodama statybų sektoriui, konstrukcijų gamintojams. Likusi dalis keliauja į kaimynines rinkas, Lenkiją, Skandinaviją.
Bendrovės „Metalo prekyba“ prezidentas Jurgis Čepulis taip pat svarsto, kad būtent 2011 metų pavasarį bendrovės pasieks tą patį lygį, koks buvo prieš nuosmukį. Dabar esą padėtis atitinka 2006–2007 metus.
„Kai metalus pradeda pirkti, ir ekonomika pradeda kilti. Per visas krizes taip buvo, man atrodo, kad ir dabar taip yra“, teigė J.Čepulis.