10 28

„Electrolux“ atsisako planų parduoti „Zanussi“ prekės ženklą, trečiasis ketvirtis nuvylė

Viena didžiausių pasaulyje buitinės technikos gamintojų – Švedijos „Electrolux“ pareiškė atsisakanti planų parduoti „Zanussi“ prekės ženklą, o jos trečiojo metų ketvirčio rezultatai nuvylė ekspertus.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Bendrovė pernai liepą paskelbė apie ketinimus atsisakyti šio prekės ženklo bei virtinės kitų aktyvų, kurių ji nelaiko pagrindiniais. Tačiau praėjusius daugiau nei metams „Electrolux“ priėjo išvados, kad išsaugotas „Zanussi“ prekės ženklas gali generuoti solidesnę grąžą.

Parduotini aktyvai buvo įvertinti 10 mlrd. Švedijos kronų (0,88 mlrd. eurų), bet atsisakius planų dėl „Zanussi“, ši suma tikrai bus mažesnė, teigiama „Electrolux“ pranešime.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis