„Elektromarkt“ tinklą nupirkusi „Avitela“ išlaikys atskirą prekės ženklą

25 metus rinkoje veikianti buitinės technikos ir elektronikos prekiautoja „Avitelos prekyba“ įsigijo įmonę „GV Group“, valdančią „Elektromarkt“ parduotuves. Nors po įsigijimo „Elektromarkt“ tampa „Avitelos“ įmonių grupės dalimi, tačiau išliks du atskiri prekės ženklai, pranešė bendrovė.
„Elektromarkt“
„Elektromarkt“ / „Avitelos prekybos“ nuotr.

Iki „Elektromarkt“ parduotuvių įsigijimo „Avitela“ valdė 21 parduotuvę 20-yje Lietuvos miestų.

Nupirktos 8 „Elektromarkt“ parduotuvės išlieka, o abiejų prekės ženklų parduotuvių skaičius po susijungimo – 29 parduotuvės visoje šalyje.

Bendras prekybos plotas siekia daugiau nei 21 tūkstantį kvadratinių metrų.

Šiemet „Avitelos prekyba“ planuoja pasiekti 35 mln. Eur apyvartą, o kitąmet ją auginti iki 50 mln. eurų.

„Natūralu, kad per šiuos metus sukaupta patirtis bei užsitarnautas pirkėjų pasitikėjimas leidžia pereiti prie kito etapo – plėtros. Tuo metu įmonė „GV Group“ pastaruoju laikotarpiu patyrė sunkumų, nepasitvirtino kai kurie verslo valdymo sprendimai. Nepaisant to, pats prekės ženklas „Elektromarkt“ yra puikiai atpažįstamas Lietuvos rinkoje ir turi savo pirkėją. Taigi, perimdami „GV Group“ valdymą, planuojame ir toliau plėtoti prekės ženklą „Elektromarkt“ bei, remdamiesi mūsų ilgamete patirtimi, išspręsti įmonės problemas, trukdžiusias sėkmingai vystyti veiklą“, – pranešime teigia bendrovės „Avitelos prekyba“ generalinis direktorius Algirdas Mitalas.

„Avitelos prekybos“ nuotr./Algirdas Mitalas
„Avitelos prekybos“ nuotr./Algirdas Mitalas

Artimiausiu metu bendrovė planuoja plėsti asortimentą, daugiau dėmesio teikti klientų aptarnavimo sprendimams ir didžiausioms „Elektromarkt“ parduotuvėms Vilniuje.

„Plėtrą ir prekės ženklų sinergiją matome kaip galimybę pateisinti augančius mūsų klientų lūkesčius: plėsti prekių asortimentą, pasiūlyti dar patrauklesnes prekių kainas bei diegti inovatyvius kliento patirties gerinimo sprendimus. Didelis dėmesys bus skiriamas didžiausioms „Elektromarkt“ parduotuvėms prekybos centruose „Panorama“ bei „Nordika“, šių parduotuvių asortimentas pasipildys dar patrauklesniais žinomų pasaulio gamintojų pasiūlymais“, – sako A. Mitalas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis