„Revoliucija elektromobilių sektoriuje jau vyksta ir jos poveikis pasireikš anksčiau negu tikėtasi“, – pareiškė „Glencore“ generalinis direktorius, kurį cituoja agentūra „Bloomberg“.
Vieno elektromobilio akumuliatoriaus gamybai vidutiniškai reikia 38 kilogramų vario, 11 kilogramų kobalto ir 11 kilogramų nikelio – daugiau, palyginti su vidaus degimo varikliais.
„Glencore“ vadovybės nuomone, tai neišvengiamai padarys poveikį paklausai, taigi ir spalvotųjų metalų kainoms.
Europos automobilių gamintojų asociacijos (ACEA) duomenimis, elektromobilių pardavimai Europoje pirmąjį ketvirtį padidėjo 36 proc. iki beveik 236 tūkst. vienetų.
„Volkswagen“ rengiasi triskart padidinti išlaidas vidaus degimo variklių alternatyvos paieškai ir per kitus penkerius metus jos išaugs iki 9 mlrd. eurų. O „Daimler“ išleis 10 mlrd. eurų elektromobilių gamybai pradėti.