Pataisomis siūloma uždrausti alkoholio reklamą socialiniuose tinkluose, prekybą alkoholiniais gėrimais dideliuose prekybos centruose leisti tik atskirose patalpose, jose numatyta kitų papildomų ribojimų.
Sveikatos ir darbo ministerijos aiškinamajame rašte teigiama, jog anksčiau siūlytos alkoholio ir reklamos įstatymų pataisos nenumatė alkoholinio reklamos internete ribojimo, bet trijų valdančios koalicijos partijų atstovai pripažino, jog tai yra būtina.
„Įrodyta, jog alkoholio reklama daro esminę įtaką vartojimo įpročiams, ypač tai taikytina jaunimui. Įvertinę socialinių tinklų svarbą šiuolaikinėje visuomenėje nusprendėme juose visiškai uždrausti alkoholio reklamą“, – pareiškė J.Osinovskis.
Naująja pataisų redakcija kiek sušvelninti siūlomi prekybos alkoholinio mažose parduotuvėse ribojimai – alkoholiniai gėrimai jose turės būti atskirti nuo kitų prekių, jų neturės matytis iš parduotuvių išorės. Be to, atsisakyta idėjos uždrausti prekybą alkoholiniais gėrimais degalinėse.
Pataisos draudžia alkoholio stendinę reklamą, reklamą žurnalų viršeliuose, o reklamos transliavimo per radiją ir televiziją laikas pavėlintas nuo 21 iki 22 valandos.
Pataisas priėmus vyriausybei patvirtinus parlamentui, jos įsigaliotų nuo 2018 metų sausio.