Danai vertino dujovežių, kurie plauks į uostą pastačius Suskystintų dujų terminalą, įplaukimą į uostą ir tvirtino, kad tai nesaugu tiek tanklaivių, tiek dujovežių įplaukimui.
Uosto vadovas Eugenijus Gentvilas stebisi, kad „nuline krantine“ suinteresuota bendrovė „Visagino atominė elektrinė“ teigia, jog danai patvirtino, kad tokia krantinė būtų saugi. Norinčių statyti tokią krantinę yra ir daugiau, to pageidautų ir Klaipėdos nafta” bei „Klasco”. „Visagino atominei elektrinei“ tokia krantinė būtų naudinga stambiagabaričiams kroviniams gabenti.
„Anksčiau buvo variantas, jog tam galėtų būti naudojamos 7-9 krantinės, tačiau čia, prie „Klasco“ ir „Klaipėdos naftos“ būtų apsunkintas išvažiavimas, apsunkintų uosto veiklą. Atominės elektrinės vadovai mano, kad jiems, pabrėžiu, jiems, palanki nulinė krantinė, taip supaprastėtų krovinių išvežimas iš uosto. Pabrėždamas žodį „jiems“ noriu pasakyti, kad mums tai nebūtinai palankiausias variantas“, – kalbėjo E. Gentvilas. Pasak jo, kalbant apie 7-9 krantines, į jas jau investuota ir netrukus bus investuojama, kaip į standartinės krovos krantines. Investicijos siekia apie 50 mln. Lt. Dėl atominės elektrinės krovinių tektų apriboti krantinėje veiklą, taip uostas patirtų nuostolių.
Skaičiuojama, kad naujos nulinės krantinės statyba kainuotų 35, o gal net ir 50 mln. lt.
„Ji negalėtų būti naudojama vien naftos krovai, tektų dalį aikštelių skirti negabaritinams kroviniams. Atsirastų daug neaiškumų – uosto direkcija pastatytų pačią krantinę, o kas įrengtų prie krantines esančias aikšteles? Naftos produktų krovos kompanijos ar ir "Visagino atominė elektrinė"? Neaiškumų daug. Svarbiausias neaiškumas, ar "nulinė krantinė" navigacinio saugumo požiūriu gali būti įrenginėjama. Uostas kišamas po valstybės energetinio poreikio Damoklo kardu. Kitų kompanijų interesai dėl to gali nukentėti“, – sakė E. Gentvilas.