Paklaustas, ar svarstomi klausimai dėl galimo darbuotojų atleidimo, kuris sietinas su neteisėta veikla, E.Gentvilas interviu „Klaipėdos dienai“ teigė, kad dalis jų jau nebedirba.
„Uosto direkcijoje dar yra žmonių, su kuriais nenoriu dirbti, ir padarysiu taip, kad bus iškeltas klausimas – arba aš, arba jie. Kai kuriose pozicijose turime laikinai einančius pareigas žmones. Jie labai gerai žino, kas padaryta. Ir jie gerai žino, ką žinau aš. Negaliu nuslėpti kai kurių dalykų“, – kalbėjo E.Gentvilas.
Anot E.Gentvilo, įtarimų yra ir dėl jo pirmtako Sigito Dobilinsko.
„Džiaugiausi, kad neradau kokių nors blogų pirmtako veiksmų. Bet jie išlindo pernai gruodžio 15 dieną. Aš matau sąmoningus parašus. Yra 30 dokumentų, kuriuose teigiama, kad geležinkelio „Klaipėdos Smeltėje“ nebereikia ir jį reikia demontuoti. Vis tiek dedamas parašas, kad reikia statyti geležinkelį ir sumokėti pinigus. Sakyti, kad nežinojo, yra sudėtinga. Tai sakau su apmaudu“, – kalbėjo uosto vadovas.
Nesutarimų, pasak E.Gentvilo, kyla ir su bendrove „Klaipėdos hidrotechnika“.
„Jie paima ir parašo, kad uosto direkcija jiems skolinga 6 mln. litų, o jie mums – pusę milijono. Pateikdami tokius duomenis, jie apgauna teismą. Vieną kartą jau išvengė bankroto byloje su „Hidroplius“ pateikę melagingus duomenis. Kitą kartą ėjo į restruktūrizaciją su tokiais duomenimis, kuriuos mes paneigėme. Mums pavyko susipažinti su restruktūrizavimo bylos metmenimis. Teismas panaikino sprendimą leisti restruktūrizuoti. Jie vėl kreipėsi“, – kalbėjo E.Gentvilas.
Pasak jo, uostas „Klaipėdos hidrotechnikai“ skolingas 3,5 mln. litų, o įmonė uostui – apie 12 mln. litų.
„Jei teisėsauga pasižiūrėtų normaliai, tai būtų pripažinta kaip sukčiavimas, dokumentų ir finansinės apskaitos klastojimas“, – sakė E.Gentvilas.