Euro įvedimu užsiėmęs Lietuvos paštas nepristato nei laiškų, nei siuntų

Pastaruoju metu daug skaitytojų skundžiasi, kad laiku negauna laiškų ar siuntinių ir dėl to kaltina Lietuvos pašto pasirengimą euro įvedimui. Tačiau Lietuvos paštas tikina, kad siuntinių skaičius šventiniu laikotarpiu išauga kelis kartus ir todėl su euro įvedimu vėlavimo nesieja.
Euro įvedimu užsiėmęs Lietuvos paštas nepristato nei laiškų, nei siuntų
Euro įvedimu užsiėmęs Lietuvos paštas nepristato nei laiškų, nei siuntų / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Man buvo išsiųstas siuntinys, kuris būtinai turėjo mane pasiekti dar šiais metais, tačiau šio siuntinio negavau. Šį pirmadienį, gruodžio 29 d., buvau namie, tačiau paštininkas neatnešė man siuntinio, o tiesiog paliko pranešimą, kad turiu atvykti į Vilniaus 9-ąjį pašto poskyrį. Nuskubėjau dar tą pačią dieną į paštą, bet paštas nedirbo. Jeigu paštininkas žinojo, kad paštas nedirba, kodėl jis negalėjo man atnešti siuntinį į namus, kurio aš taip laukiau?” – 15min.lt skundėsi skaitytoja Nora.

Ji šiemet siuntinio sako taip ir nesulauksianti, o kitais metais jai jo jau nebereikės.

„Kaip ant pašto skyriaus durų užrašas byloja: paštas uždarytas dėl pasiruošimo eurui. Tikrai nesuprantu! Juk pašto pagrindinė paslauga yra suteikti pašto paslaugas, o ne teikti banko paslaugas, tad kodėl jis turėtų ruoštis euro įvedimui?” – retoriškai klausė ji.

Iš tiesų dėl euro įvedimo smarkiai keičiasi Lietuvos pašto darbo laikas. Gruodžio 29 dieną paštai dirbo trumpiau, o gruodžio 30–sausio 1 dienomis visi paštai nedirba. Klientai neaptarnaujami dėl euro įvedimo – jie paštuose bus aptarnaujami nuo sausio 2 dienos.

Kai kurie klientai gali pajusti su siuntų pristatymu susijusių nepatogumų dėl tradicinio šventinio laikotarpio, kuris tiek užsienio, tiek ir Lietuvos paštuose prasideda nuo gruodžio mėnesio pradžios, – tikina Lietuvos paštas.

„Šiuo metu yra atnaujinamos Lietuvos pašto informacinės sistemos, kurios pritaikomos darbui su naująja valiuta ir atlikti įstatymu pirmą kartą Lietuvos paštui numatytą funkciją – valiutos keitimą nuo sausio 2 dienos. Dėl atliekamų informacinių sistemų atnaujinimų ir kitų parengiamųjų darbų neturime galimybių aptarnauti klientų”, – 15min.lt sakė Lietuvos pašto atstovas Tadas Valančius.

Siuntiniai, jo teigimu, vėluoti gali dėl švenčių.

„Kai kurie klientai gali pajusti su siuntų pristatymu susijusių nepatogumų dėl tradicinio šventinio laikotarpio, kuris tiek užsienio, tiek ir Lietuvos paštuose prasideda nuo gruodžio mėnesio pradžios. Klientų srautas paštuose nuosekliai auga, o prieš didžiąsias šventes pasiekiamas pikas. Darbo krūvis dėl šventinių sveikinimų, siuntų siuntimo išauga iki 3 kartų”, – sakė jis.

T.Valančiaus teigimu, dažniausiai siuntų vėlavimo priežastys yra individualios. 

„Augant elektroninės prekybos apimtims – gyventojams vis dažniau prekes įsigyjant iš užsienio elektroninių parduotuvių – siuntų pristatymas užtrunka dėl muitinės patikrinimo. Jei siuntėjas muitinei nepateikia visų reikalingų dokumentų, siunta neišduodama, kol nesutvarkomi visi formalumai”, – sakė jis.

Taip pat viena pagrindinių priežasčių – netiksliai ar neaiškiai užrašyti adresai: „Užsienio šalyse siuntos skirstomos automatiškai ir jeigu kompiuteris nenuskaito adreso, tokios siuntos rūšiuojamos atskirai, dėl ko gali užtrukti jų pristatymas. Siuntų pristatymas vėluoja ir dėl įvairių nenumatytų veiksnių, pavyzdžiui, oro sąlygų, kai kyla audros ir negali pakilti lėktuvai, nepravažiuojami keliai.”

Skaitytojo Raimundo nuotr./Lietuvos paštas
Skaitytojo Raimundo nuotr./Lietuvos paštas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų