Euro zonos vartotojų pasitikėjimas – stipriausias nuo 2022-ųjų vasario

Europos Komisijos skaičiuojamas euro zonos vartotojų pasitikėjimo indeksas šį mėnesį, palyginti su ankstesniu, pakilo 0,3 punkto iki minus 14 punktų.
BNS nuotr.
BNS nuotr.

Rodiklis išliko aukščiausiame lygyje nuo 2022-ųjų vasario, tačiau jo augimas per pastarąjį mėnesį nepateisino analitikų prognozių pagal „Trading Economics“ apklausas, kurios pranašavo pakilimą iki minus 13,6 punkto.

Rodiklis lėtai auga penktą mėnesį eilės, atspindėdamas optimistiškesnes nuotaikas laukiant Europos Centrinio Banko politikos švelninimo bei po pirmojo tokios sprendimą priėmimo šio mėnesio pradžioje.

Visos Europos Sąjungos vartotojų pasitikėjimo indeksas per mėnesį pakilo 0,3 punkto iki minus 12,9 punkto, bet išliko žemiau daugiamečio vidurkio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis