„Eurocash1“ vadovas: intensyvus darbas tęsis iki dviejų savaičių

Vienos didžiausių inkasavimo paslaugų bendrovių „Eurocash1“, kuri eurais aprūpina bankų „Nordea“ ir „Danske“ bankomatus, „Maxima“ parduotuves ir „Lukoil“ degalines, vadovas teigia, kad valiutos pasikeitimas praėjo sklandžiai. Pasak Vytauto Labecko, didesnis grynųjų eurų poreikis bus jaučiamas dar 1-2 savaites, o vėliau viskas turėtų normalizuotis.
Eurocash
Eurocash / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Mes tikrai dirbame pilnu pajėgumu, kaip paskutines dvi savaites, taip manau dar dvi savaites, nes klientui nuvežus per vieną kartą ir palikus pinigų, jam neužtenka ilgam. Mes vežam ir šiandien, ir rytoj, ir poryt, ir dar kurį laiką vešime, kad gyventojai galėtų gauti daugiau“, – BNS sakė „Eurocash1“ vadovas V.Labeckas.

Anot jo, iki gruodžio 31 dienos darbas vyko sklandžiai: „Klientai gavo pinigus ir nebuvo nei vieno atvejo, kad atėjo ir parduotuvę ir parduotuvė neturi eurų. Kas užsakinėjo, kiek užsakinėjo, tikrai visi gavo“.

Anot jo, sklandų darbą lėmė tinkamas bendrovės, bankų ir klientų pasirengimas. Šiuo metu darbas toliau aktyviai vyksta, kadangi klientai nuolat koreguoja naujos valiutos poreikį.

„Dabar visi laukiame korekcijų, nes pirmos dienos parodo, ar per daug užsisakė, ar per mažai. Tas mums dar sunkiau, nes gruodžio mėnesį žinojau jau prieš mėnesį, kad tam klientui reikės nuvežti tiek ir tiek pinigų, o dabar sėdim ant ragelių ir visi nori daugiau eurų“, – kalbėjo V.Labeckas.

Jis pridūrė, kad toks intensyvus laikotarpis dar gali tęstis savaitę, ar 10 dienų, o vėliau nusistovės įprastas darbo ritmas.

Pasak įmonės vadovo, pagrindiniai „Eurocash1“ klientai, kuriems pristatoma daugiausiai naujos valiutos, yra prekybos tinklas „Maxima“, komerciniai bankai „Nordea“ ir „Danske“ bei degalinių tinklas „Lukoil“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis