Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Eurovaistinė“ atsisako klientus papiktinusio naktinio mokesčio

Naktį į „Eurovaistinę“ užsukusiam klientui pirkinys pabrango dvigubai: pusantro euro sumokėjo už vaistus ir dar antra tiek – už naktinį aptarnavimą. Tačiau vaistinė 15min paaiškino, kad nuo kovo atsisako šio klientus piktinusio mokesčio.
„Eurovaistinės“ kvitas
„Eurovaistinės“ kvitas / 15min skaitytojo nuotr.

15min skaitytoją papiktino „Eurovaistinės“ mokestis – vaistai nuo gripo kainavo beveik 1,6 euro, ir teko susimokėti dar 1,45 euro už tai, kad į vaistinę atvyko naktį.

Tačiau kelerius metus galiojusio mokesčio nuo kovo nebeliks, 15min informavo vaistinių tinklas. Anksčiau 1,45 Eur mokestis buvo taikomas, perkant nakties metu, nuo 23 val. vakaro iki 6 val. ryto.

Kelerius metus galiojusio mokesčio nuo kovo nebeliks, 15min informavo vaistinių tinklas.

„Atsižvelgdami į klientų lūkesčius ir bendrą visuomenės siekį, kad vaistų kaina būtų kuo priimtinesnė, nuolat ieškome būdų kaip gerinti vaistų prieinamumą. Mums svarbu suteikti galimybę įsigyti vaistų ar kitų prekių tuomet, kai klientams jų prireikia, net jeigu tai ir vidurnaktis. Tikimės, kad šis žingsnis paskatins žmones labiau rūpintis savo sveikata – naktį užklupus erzinantiems negalavimams nekentėti ir kreiptis į budinčią vaistinę“, – sakė „Eurovaistinės“ valdybos pirmininkė Ingrida Damulienė.

Visą parą šiuo metu dirba 2 „Eurovaistinės“ Vilniuje – Mindaugo g. 11 ir Ukmergės g. 282. Vaistinių tinklo duomenimis, dažniausiai naktį pagalba suteikiama vaikams – neretai šeimos atvyksta tiesiai iš vaikų ligoninės priimamojo, įsigyja antibiotikų, vaistų karščiavimui mažinti ar kitų medikamentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos