Socialinės žiniasklaidos milžinė prisijungė prie „Google“, pasipriešinusiai ketvirtadienį Prancūzijoje įsigaliojusiam įstatymui, kurio tikslas – užtikrinti, kad naujienų leidėjams būtų atlyginta, jei interneto bendrovės demonstruos jų sukurtą turinį.
„Facebook“ tinkle straipsniai, kuriais dalijasi vartotojai, paprastai papildomi įtraukiant nuotraukų, teksto, vaizdo įrašų ištraukų ar autorių pavardes, nes tai veiksmingiau patraukia skaitytojų dėmesį ir juos paskatina spustelėti nuorodą.
„Facebook“ naujienų partnerystės Europoje direktorius Jesperas Doubas ketvirtadienį tinklaraščio įraše teigė, kad Prancūzijos žiniasklaidos grupės privalės duoti sutikimą tokiai praktikai tęsti.
Vėliau bendrovė patvirtino, kad leidėjams nebus mokamas atlygis už minėtomis priemonėmis papildytų nuorodų naudojimą. Tokiu būdu leidėjai neteks pajamų, kurias numatoma užtikrinti Europos Sąjungos (ES) įstatymais.
Jei jie nesutiks, „Facebook“ ketina pateikti tik paprastas nuorodas į straipsnius.
„Šiuo metu vyksta ir toliau tęsis mūsų derybos su prancūzų leidėjais, siekiant užtikrinti geriausią patirtį vartotojams ir tai, kaip galėtume tinkamai atlyginti savo partneriams“, – parašė J.Doubas.
„Facebook“ žengė šį žingsnį po to, kai penktadienį Jungtinėse Valstijose jos socialiniame tinke pradėjo veikti specialus skirtukas „Naujienos“, kuriame pateikiami organizacijų, su kuriomis bendrovė bendradarbiauja, straipsniai.
Bendrovė nurodė, kad sumokės už skelbiamas naujienas kai kuriems partneriams, tačiau smulkesnės informacijos dar nepateikė.
„Facebook“ vadovas Markas Zuckerbergas patiria vyriausybių ir reguliavimo institucijų spaudimą dėl dezinformacijos ir melagingų naujienų sklaidos socialinio tinklo platformoje ir yra pažadėjęs imtis naujų priemonių palaikyti „kokybišką žurnalistiką“.