„Faugos“ gamybos direktorius Jonas Žičkus sako, kad krizė Lietuvoje ir Europoje bendrovei netgi buvo naudinga – „namų“ rinkoje sprogęs „burbulas“ pastūmėjo mažeikiškius orientuotis į eksportą, o užsienio rinkose pinigus skaičiuoti pradėję pirkėjai ėmė rinktis ne pačius brangiausius, o kokybiškus vidutinės klasės gaminius.
„Savo ruožtu, be bendrosios statybų sektoriaus krizės, Lietuvoje pastaraisiais metais padidėjo importinių, daugiausia – pigių lenkiškų langų pardavimai. Lenkams padėjo ir valiutos kursų pokyčiai. Tačiau mes orientuojamės į kokybišką ir ne pačią brangiausią produkciją, o ji Vakaruose tapo paklausesnė“, – sakė J.Žičkus.
Stambesnių investicijų „Fauga“ kitąmet neplanuoja, tačiau 2013 metais bendrovė ketina investuoti į gamybos pajėgumą ir įrangos atnaujinimą. Nors apie šių investicijų dydį kalbėti dar ankstoka, J.Žičkus svarsto, kad „Fauga“ tam turėtų skirti keletą milijonų litų.
Pernai 50 proc. bendrovės akcijų už neatskleidžiamą sumą įsigijo Norvegijos kompanija „Byggleverandorene“. Šiemet „Faugos“ eksportas pirmąkart pranoko pardavimus Lietuvoje. Pagrindinės bendrovės eksporto rinkos šiuo metu yra Vakarų Europa, Skandinavija ir Baltijos šalys.